לאחר ששופץ בקול תרועה רמה: חלקים גדולים מהמדרכה ומשביל האופניים ברחוב האצ"ל כוסו בבוץ בעקבות הגשמים בתחילת השבוע והתושבים חוששים מהמשך עונת החורף שרק החלה.
2 צפייה בגלריה
רחוב האצ"ל
רחוב האצ"ל
רחוב האצ"ל
(צילום: פרטי)
לפני שנה בקירוב ולאחר שנים של ציפייה, הסתיימו עבודות שיפוץ רחוב האצ"ל בעיר שכללו החלפת תשתיות, סלילת שביל אופניים הצבת תאורה, פיתוח נופי ועוד. אלא שזמן קצר לאחר מכן התגלו מהמורות בכביש, פתחי הביוב בלטו וסיכנו נהגים ומי ביוב אף עלו על גדותיהם. הליקויים אמנם תוקנו אך גם כעת, עם תחילת עונת החורף הנוכחית עולה מהרחוב תמונה עגומה לטענת התושבים.
קראו גם:
"ציפינו שהגשם הרציני הראשון יגרוף את כל החול ממגרשים הסמוכים לכיוון המדרכה, שביל האופניים והכביש וזה מה שבאמת קרה", אמר תושב הרחוב שכמו שכניו נאלץ לאחר הגשמים בתחילת השבוע לחשב את צעדיו לאור הבוץ ברחוב. "כל בן אדם עם שתי עיניים יכול היה לחזות מה יקרה בגשם הרציני הראשון. הבעיה היותר חמורה אבל, היא שהבוץ יורד ישר לביוב וזה עלול לסתום את המערכת ולגרום להצפות שיכולות להיות בעייתיות מאוד".
2 צפייה בגלריה
רחוב האצ"ל
רחוב האצ"ל
שביל האופניים ברחוב האצ"ל
(צילום: פרטי)
"העירייה חייבת למצוא פתרון לניקוז כל הבוץ או למנוע ממנו לגלוש למדרכה ולשביל האופניים. גם המדרכה בצידה השני מלאה מהמורות ואבנים בולטות. אתה יודע שהולך לקרות משהו ואתה לא יכול לעשות כלום כי מקשיבים רק בדיעבד".
תגובת עיריית ראש העין תפורסם כשתתקבל.