מנגישים גם את ההתנדבות: ביוזמה מיוחדת ומבורכת קיים ארגון 'ידידים', שכבר מוכר היטב בישראל בזכות מתנדביו המגיעים לכל מקום ומסייעים בדרכים, הכשרה מקצועית מקיפה לאזרחים עם מוגבלויות. הפעילים החדשים עתידים להשתלב בפעילות הארגון כמתנדבים במוקד הטלפוני הארצי.
1 צפייה בגלריה
הכשרה מיוחדת במינה
הכשרה מיוחדת במינה
הכשרה מיוחדת במינה
(צילום: באדיבות ידידים)
קראו גם:
ההכשרה התקיימה בראש העין, והינה חלק משמעותי מפיילוט ארצי נרחב שמקדם הארגון בימים אלה, במטרה לעודד את השתלבותם של אזרחים עם מוגבלויות בחברה הישראלית בכלל, ובתחום הסיוע ההדדי בפרט.
ההכשרה התקיימה ביוזמתם של חננאל אליהו, מנהל אגף נגישות בידידים, מאירה כהן, רכזת המועדון למוגבלויות וירון הלוי, מנהל סניף ידידים בראש העין.
השלושה כינסו את משתתפי הפיילוט והינחו את ההכשרה המקיפה, הכוללת היכרות עם מערכת המוקד, והסבר מעמיק על אופן ההדרכה לסיוע טלפוני לאזרח בעת הצורך. בסיום ההכשרה, הביעו משתתפים רבים את רצונם לקחת חלק בפעילות הארגון ולהצטרף לעשייה החשובה.
חננאל אליהו, מנהל אגף נגישות בידידים: "התרגשתי לפגוש את משתתפי הפיילוט, העתידים להצטרף לעשרות אלפי מתנדבי הארגון, ולתרום לקידום ערכי הערבות ההדדית בישראל. אנו רואים חשיבות רבה בגיבוש החברה הישראלית, ונמשיך לפעול למען מטרה זו גם בעתיד".
בנוסף מדווחים בארגון שבימים אלה נרשמו עשרות בני נוער, תושבי ראש העין, לתכנית ההכשרה הייעודית למוקדנים שמקיים הארגון זו שנה שנייה ברציפות. ההכשרה מתקיימת בשיתוף אגף החינוך בעיר, ובמסגרת מעורבות חברתית, בסיועה של רינת מגידו שעיה, מנהלת התנדבות רשותית בעיר.
ירון הלוי, מנהל סניף ידידים בראש העין: "שמח על ההזדמנות שנוצרה בידינו ליצור שיתופי פעולה ביחד אנשים שהם כביכול עם מגבלה אך מוכיחים לכולנו שאין דבר העומד בפני הרצון ובהזדמנות זאת גם להודות לנוער המדהים שלנו".
לעדכונים- חדשות ראש העין