חובבי ההמבורגרים בראש העין, זה בשבילכם: סניף של "מוזס שופ" ייפתח ביום ראשון הקרוב (7.11.21) במרכז שפיר ויהיה פתוח גם בשבתות.
רשת מוזס שופ, מותג אח לרשת מוזס המוכרת מבית קבוצת BBB, שנפתחה בספטמבר אשתקד, ממשיכה להתרחב ובתקופה זו נפתחים חמישה סניפים נוספים מלבד השלושה שהוקמו לפני מספר חודשים בהוד השרון, הרצליה וטבריה.
1 צפייה בגלריה
מרכז שפיר ראש העין
מרכז שפיר ראש העין
מרכז שפיר ראש העין
(צילום: מתן דויטש)
אחד מחמשת הסניפים כאמור, ייפתח ביום ראשון במרכז שפיר שברחוב יגאל אלון בעיר. הסניף, שיהיה הגדול ביותר ברשת, מתפרש על פני 100 מ"ר ויכלול 50 מקומות ישיבה. התפריט בסניף, כמו בשאר סניפי מוזס שופ הינו מצומצם, מהודק ועדכני, והוא כולל מספר מנות אייקוניות ומוכרות מרשת מוזס, לצד מנות חדשות בטעמים מפתיעים.
הסניף בראש העין לא יהיה כשר ויפעל בימים א'-ד' בין השעות 11:00-23:00 ובימים ה'-ש' בין השעות 11:00-00:00.
קראו גם:
אהובה תורג'מן, מנכ"לית קבוצת BBB, ציינה לקראת הפתיחה: "משבר הקורונה טרף את הקלפים וזיעזע את ענף המסעדות, כמו גם את המשק כולו. האסטרטגיה החדשה על פיה אנו מתנהלים - מקומות קטנים במיקומים חזקים, השמים דגש על תפריט מהודק ואיכותי; יצירת פלטפורמה למשלוחים ואיסוף עצמי, בנוסף לישיבה במקום; ניהול כלכלי מוקפד של הפחתת תקורות, חסכון בעלויות כ"א ובחומרי גלם; ומיתוג נכון ומדויק- הוכיחה עצמו. הרשת זוכה להצלחה בקופות ולאהדת הציבור הלוקאלי, הסניפים החדשים נפתחים בפרק זמן קצר יחסית, הרשת מתפתחת בערים רבות בארץ והמותג רק הולך ומתחזק ברמה התדמיתית".