כתב אישום חריג הוגש השבוע לבית המשפט נגד גבר, תושב פתח תקוה, שצילם בסרטון אקט מיני שאותו ביצעה נערה בת 15 באדם אחר.
1 צפייה בגלריה
"הנערה ניסתה לברוח וצעקה"
"הנערה ניסתה לברוח וצעקה"
תיעד את המעשים בסרטון
( המחשה: shutterstock)
על פי כתב האישום, במהלך חודש יוני אשתקד, הגיע האיש עם בת זוגו לאחד הרחובות הסמוכים לשוק ראש העין בו שהתה הקטינה, אז בת 15. שם תיעד אותה ללא ידיעתה כשהיא מבצעת אקט מיני באדם אחר באחד הבתים ברחוב.
קראו גם:
דקות ספורות לאחר מכן, האיש מחק את הסרטון שצולם בנייד של זוגתו אך הוא שוחזר לאחר מכן ללא ידיעתו. דבר קיומו של הסרטון נודע בהמשך לקטינה, מאחר ובין השניים הייתה היכרות מוקדמת. היא התעמתה עם הנאשם וזוגתו, וזו החליטה למחוק את הסרטון ממכשירה הסלולרי.
כעת מואשם האיש בבית המשפט במסגרת הסדר טיעון, ולאחר שימוע, בפגיעה בפרטיות.
עורכת הדין, שירה ניר, שמייצגת את הנאשם מסרה בתגובה: "מדובר במעשה תמים של בחור צעיר שניגש לרכב שחנה בצד הרחוב ובתוכו בשעת חושך, תנועות של אנשים שעוררו בו דאגה שמא מתרחשת בתוך הרכב אלימות כלשהי כלפי אישה והוא התקרב לרכב עם מכשיר הטלפון בכדי להאיר ולראות אם הכל בסדר ולא בגלל שהיה ידוע לו כי מתבצע ברכב אקט מיני כזה או אחר בין שניים.
לדאבונו הרב, התברר לאחר שהתרחק מהרכב וצפה בסרטון, כי מדובר באנשים שהוא מכיר ולמרות שמחק את הסרטון באופן מיידי, ועקב סנכרון הגלריה במכשיר שהיה של חברתו מספר ימים לאחר מכן, לא שמו לב כי גם הסרטון הזה שוחזר במכשיר. כל האירוע הזה נעשה בטעות אנוש וללא כל כוונת זדון, ולכן הגיעה הפרקליטות עם הנאשם להסדר טיעון לאחר שימוע שיטיב עם הנאשם באופן כזה שלא ייפגע בעתידו".
לעדכונים - חדשות ראש העין