"החלטתי לפנות ללב שלכם ולעשות משהו שמעולם לא היינו מסוגלים לחשוב עליו", כך כתב בכאב גיסו של שי בן שלמה, נתנאל יעקובוב, בדף הפייסבוק שלו.
בן שלמה נפצע קשה מגרזניהם של המחבלים, מול עיני ילדיו בפארק באלעד. כעת הוא מורדם ומונשם. משפחתו מתפללת לשלומו וזקוקה לסיוע.
1 צפייה בגלריה
בן שלמה וזירת הפיגוע
בן שלמה וזירת הפיגוע
בן שלמה וזירת הפיגוע
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א, פרטי)
שי בן שלמה (38), תושב אלעד בשנות הארבעים לחייו ובן למשפחה פתח תקוואית, נפצע קשה בפיגוע שהתרחש במוצאי יום העצמאות באלעד. הוא שהה עם ארבעת ילדיו בפארק העירוני, כאשר שני המחבלים תקפו באמצעות גרזן ופצעו אותו באורח קשה. בתו הגדולה הבריחה את אחיה מהמקום, ובכך הצילה את חייהם.
קראו גם:
עוד קודם לבריחת הילדים מהמקום, סיפר יעקובוב, אחי אשתו של בן שלמה, כי "גם כשהוא קיבל מכות אנושות הוא חשב כמה שפחות לגרום להם צער. עם ראש פתוח ומכות איומות בגוף הוא לקח אותם חצי מעולף לצד, הסתיר אותם, הגן עליהם, והתמוטט".
בן שלמה טופל במקום על ידי כוחות ההצלה, ובהמשך הועבר לבית החולים "בילינסון" כשהוא סובל מפגיעות קשות בראשו. שעות ספורות לאחר מכן עבר ניתוח, כשגם לאחריו עדיין נשקפה סכנה לחייו. אמו, אילנה, תושבת שכונת הדר גנים בפתח תקוה, פנתה ביום שישי ברשתות החברתיות לציבור וביקשה "להתפלל על הבן שלי, שי בן אילנה, במצב קשה מהפיגוע באלעד".
בימים האחרונים, למרבה המזל, יצא בן שלמה מכלל סכנה, וכעת מצבו מוגדר קשה אך יציב והוא עדיין מורדם ומונשם. על אף האופטימיות הזהירה באשר למצבו הרפואי, גיסו מספר שמאז הפיגוע מצבה של המשפחה קשה מאוד, "אחותי גמורה ורצוצה, האחיינים המתוקים שלי בטראומה רצינית".
כעת פונה המשפחה לציבור הרחב בבקשה לסיוע כלכלי: "זו משפחה שגם ככה כל השנים הייתה צריכה להתמודד במצוקה כלכלית ועכשיו כשאב המשפחה והמשענת של הבית פצוע קשה, והכל נשען על הכתפיים של אחותי שגם ככה בחוסר יכולת לתפקד, החלטתי לפנות ללב שלכם ולעשות משהו שמעולם לא היינו מסוגלים לחשוב עליו, ואני כותב ואומר את זה בבושה נוראית, לבקש מכם עזרה וסיוע במה שאתם יכולים, כל שקל יכול לעזור למשפחה הזו, ולו רק בשביל לעבור את התקופה הקרובה בצורה מכובדת ושפויה.
"אני דואג כרגע לכל הצרכים למשפחה של אחותי עד שגיסי בעז"ה יתעורר ובתקווה שיוכל לחזור לשגרת חיים מלאה. בהזדמנות זאת גם אבקש ממי שיכול להתפלל עליו ולהזכיר את שמו לתפילה אנחנו מודים לו מקרב לב, שי בן אילנה לרפואה שלימה".
במשפחתו של שי הוסיפו: "חשוב לנו שידעו איזה איש הוא גם. אבא שמגונן על ילדיו, ונמצא המון במחיצתם. אדם צדיק, בעל אמונה גדולה שעבד ב-2 עבודות וניצל את רגעיו הפנויים לתפילות ולימוד תורה. תמיד חי בצניעות ולא רצה לקבל דבר מאיש. אנחנו מרגישים את החיבוק החם מהעם המיוחד שלנו ושהשם איתנו. חשוב לנו שתמשיכו להתפלל עבורו ולמען שאר הפצועים".
מעוניינים לתרום ולסייע למשפחה? לחצו כאן