שני שוטרים נפצעו באורח קל הלילה, בעקבות פיגוע באירע בכפר קאסם. על פי המשטרה, המחבל "הזעיק" אותם ואז ירה בהם ובהמשך גם דרס אותם. המחבל נוטרל.
מפכ״ל המשטרה רב ניצב יעקב שבתאי שיבח הבוקר את פעילות המפקדים והשוטרים שהביאו הלילה לניטרול מהיר של המחבל שניסה לפגוע בכח המשטרה בכפר קאסם, פיגוע במהלכו נפצעו קל שני שוטרים.

הפיגוע בכפר קאסם

המפכ״ל: ״אני מברך את מפקד המחוז והשוטרים שפעלו הלילה בכפר קאסם ומאחל בריאות לשוטרים שנפצעו באירוע. ראינו שוב סגירת מעגל מהירה של השוטרים שלנו בשטח עם מהירות תגובה וחתירה למגע עד ניטרול המחבל ובכך הם מנעו פיגוע רחב יותר שתוכנן ע״י המחבל כנגד כח המשטרה שפעל ביישוב.

1 צפייה בגלריה
תיעוד הפיגוע בכפר קאסם
תיעוד הפיגוע בכפר קאסם
תיעוד הפיגוע בכפר קאסם
(צילום: דוברות המשטרה)
קראו גם:
תוך כדי האירוע הוקפצו לשטח כוחות ימ״מ והחטיבה הטקטית של מג״ב ויחד עם השוטרים בשטח הם הצליחו להגיע מהר מאוד לנשקו של המחבל ולאמצעי לחימה נוספים שהוא הכין במטרה לעשות בהם שימוש בפיגוע ובנוסף נמצאה ברכבו סכין. ראינו הלילה שוב את גבורת השוטרים שלנו ויחד עם זאת איגוד כוחות מהיר ומקצועי שהביא לסגירת מעגל מהירה״.
במשטרה הדגישו, כאמור, כי המחבל "הזעיק" את המשטרה למקום בטענה שיש אירוע אלימות ובהגיעם, הוא רץ לעברם עם נשק שלוף ולאחר מכן נכנס לרכבו ודרס אותם.

תיעוד חדש מההפיגוע בכפר קאסם
(צילום: דוברות המשטרה)

בתיעוד חדש שחשפה המשטרה במוצ"ש, נשמע המחבל נעים מחמוד בדיר מזמין את השוטרים להגיע למקום שבו הוא אורב להם. הוא יצא עם נשק אך לא הצליח לירות, השליך בקבוקי תבערה, דרס 3 שוטרים - ונוטרל.