תפנית בעלילה? למרות שהוועדה לתשתיות לאומיות אישרה את הקמת תחנת הכוח בצומת קסם, אמרה שרת הפנים, איילת שקד שנפגשה בסוף השבוע עם ראש העירייה שלום בן משה כי בממשלה "אין כוונה להעלות לאישור את התחנה, אנחנו בודקים חלופות אחרות".
1 צפייה בגלריה
שרת הפנים איילת שקד בוועידת המפרץ
שרת הפנים איילת שקד בוועידת המפרץ
שרת הפנים איילת שקד
(צילום ארכיון: שרון צור)
כזכור, על אף מאבק ציבורי ומשפטי, וכשבשלבים מסויימים היה נדמה כי התכנית להקמת תחנת כוח בצומת קסם יורדת מהפרק, הועדה לתשתיות לאומיות אישרה בחודש דצמבר האחרון את התכנית שמותנית באישור הממשלה.
גורמים בעירייה ותושבים רבים הביעו את אכזבתם מההחלטה אלא שכאמור בסוף השבוע האחרון נפגשו בן משה יחד עם סגנו עדי אביני, נציגי מטה המאבק בתחנה ושרת הפנים איילת שקד שאמרה כי "אין כוונה להעלות לאישור את התחנה, אנחנו בודקים חלופות אחרות. זאת לאחר שיחותיי עם שרי האנרגיה, השיכון, והגנת הסביבה".
ראש העירייה ציין בדבריו כי לפני הבחירות לממשלה, השרים הבטיחו כי יתנגדו להקמת התחנה, והשרה שקד השיבה שגם היא תפעל באופן דומה.
בעירייה הוסיפו: "אנו ממשיכים לפעול נגד התוכנית בכל המישורים".
קראו גם:
במטה המאבק יצאו מהפגישה עם תחושת אופטימיות זהירה וציינו: "כולנו תקווה שהשרה שקד קיבלה את הטיעונים שהוצגו בפניה כנגד הקמת תחנת הכוח ושאכן תפעל לביטולה המוחלט.
אנו מברכים על קיום הפגישה וקוראים לעיריית ראש העין להמשיך ולפעול לביטולה המוחלט של התכנית להקמת תחנת הכוח בצומת קסם! אנו מזכירים לכל תושבי ראש העין, כל עוד אין החלטה חתומה על ביטול התכנית, מוקדם לנו לשמוח ועלינו ועל העירייה מוטלת החובה להמשיך ולהילחם, למען עתידנו ועתיד ילדינו!".
כל העדכונים - מיינט ראש העין