בעקבות הפיגוע שאירע בשכונת פסגות אפק לפני כחודשיים, ולאור עבירות הרכוש שבוצעו באיזור, תחושת הביטחון בקרב לא מעט תושבים נפגעה. אתמול (רביעי) חשש התושבים התגבור נוכח תיעוד של מספר גברים אשר עשו דרכם אל השכונה, כשהם מטפסים על חומה בין בנייני מגורים ובין חצרות.
1 צפייה בגלריה
עוברים בשטח הפתוח בפסגות אפק
עוברים בשטח הפתוח בפסגות אפק
עוברים בשטח הפתוח בפסגות אפק
(באדיבות תושבים)
קראו גם >>>
אותם עוברי אורח הגיעו מכיוון השטחים הפתוחים שבסמוך לשכונה, בדרכם לרחוב אליהו. תושבים טוענים, כי הגדר שמפרידה בין השכונה ליישובים הסמוכים לראש העין נפרצה, ושעל אף דרישות חוזרות ונשנות היא לא תוקנה ומשמשת פירצה גם עבור שב"חים.
"היה פה פיגוע לפני חודשיים, איפה האבטחה? איפה המשטרה? מדוע לא מטפלים בגדר?", תוהה אחד התושבים. "יש לי ילד קטן, יש לי אישה, ואין הגנה. אין לי גם אפשרות לשאת נשק כאן. נכון שעד עכשיו זה אתר בניה אבל צריך שתהיה אכפתיות. מדובר בסכנת נפשות. זה מטריד שיש פה אנשים שמסתובבים על הגדרות, על החומות. נכון שביום ראשון כנראה יהיו מצלמות אבטחה אבל יש תחושה משמעותית של חוסר ביטחון".
"אין לי בעיה שיכנסו לכאן פועלים ויעבדו", אומר התושב, "אני נגד פגיעה בפרנסתם של אנשים אבל שיכנסו דרך המעברים שמיועדים לכך. דרך הדלת. מי יודע מה עלול לקרות כשיעבור בפירצה הזאת האדם הלא נכון?".
לכל העדכונים >> חדשות ראש העין