זה היה אמור להיות טרמפ פשוט, אבל הוא נגמר באירוע אלים ומטלטל. שתי צעירות בנות 22 מראש העין יצאו לחתונה בפתח תקוה. בסוף האירוע, הן סיכמו עם אחות הכלה שהיא תסיע אותן בחזרה לעיר, וכך היה. אך מה שהיתה אמורה להיות נסיעה משמחת, הפכה לסיוט של החיים בעבור השתיים.
על הטרמפ הביתה עלה גם בן הדוד של הנהגת, גם הוא תושב ראש העין. "במהלך הנסיעה רצה בן הדוד לעשן ג'וינט ברכב, ובת דודתו הנהגת הבהירה לו כי ברכב שלה לא מעשנים", סיפרו הבנות בבית המשפט. "אחת מאיתנו שישבה לידו מאחור אמרה לו 'תכבד אותה ואותנו. אנחנו עוד כמה דקות מגיעים לראש העין ותעשה מה שבא לך כשתרד מהרכב'.
1 צפייה בגלריה
אלימות נשים
אלימות נשים
אלימות נשים
(צילום המחשה: ShutterStock)
קראו גם:
בשלב זה קיבל האירוע תפנית מזעזעת ומפתיעה. "הבחור התקרב בצורה מאיימת לחברה, והשנייה ניסתה להרחיק אותו. בתגובה קיבלה ממנו בוקס לפנים", שיחזרו הבנות את רגעי האימה שעוד גברה. "הנהגת עצרה את הרכב וניסתה להגן על הבנות מבן הדוד שהתחיל להשתולל ברכב. אנחנו יצאנו ממנו והתחלנו לברוח".
מעדות הבנות עולה עוד כי הבחור רדף אחריהן וכשתפס את אחת מהן, תקף אותה באגרופים, סטירות ובעיטות לפנים. זאת תוך כדי שהוא מכה את הבחורה. במקום התאספו אנשים ששמעו את הזעקות, מה שגרם לבחור לעזוב ולברוח.
צוות מד"א הוזעק ופינה את הבנות לטיפול רפואי בבית חולים השרון. המשטרה מצאה את הבחור, הוא נחקר ושוחרר עם צו הרחקה מהבנות לשבוע ימים.
"עכשיו בני משפחה של הבחור יוצרים איתנו קשר כדי להגיע אלינו", מספרות הבנות, "הם מנסים ליצור איתנו קשר בנסיון להוריד אותנו מהתלונה במשטרה. הם מציעים לנו פיצוי כספי. אנחנו ממש פוחדות ממנו. אנחנו גרות בסביבתו, וגם אמא שלו ניסתה ליצור איתנו קשר".
הבנות סיפרו עוד בבית המשפט כי הן עדיין סובלות מפגיעות וחבלות רבות באיברים שונים בגופן, ולא מצליחות לחזור לעבודה סדירה. "מאז האירוע, אנו לא מצליחות לנהל את חיינו בצורה תקינה וסבירה. אני חיה בחשש מתמיד ובחרדות שהבחור ישוב ויפגע בי או יטריד אותי", אמרו הבנות.
בית המשפט הוציא כעת גם הוא צו הרחקה זמני נוסף לבחור האלים, בסאגה שעדיין לא הגיעה אל לסופה. דיון זמני נוסף צפוי להתקיים בימים הקרובים.
כל העדכונים - חדשות ראש העין