כוכבת הריאליטי ליטל סמדג'ה מפתח תקוה נחקרה היום (שלישי) במשטרה לאחר שנקלעה לריב עם בן זוגה לשעבר מחוץ לבניין בו היא מתגוררת בעיר.
1 צפייה בגלריה
ליטל סמדג'ה
ליטל סמדג'ה
ליטל סמדג'ה. "אי הבנה משפחתית"
(צילום: רונן פדידה)
סמדג'ה ובעלה לשעבר נפרדו לאחרונה אחרי שנישאו ב־2017 ויש להם ילד אחד משותף. עדים לתקרית מספרים כי למקום נשלחה ניידת משטרה שלקחה אותה לתחנה. היא שוחררה לביתה בתום החקירה.
ליטל סמדג'ה מסרה בתגובה למיינט פתח תקוה כי "הייתה הבוקר אי הבנה משפחתית ואני מעדיפה לא לפרט בנושא. אני מאוכזבת מהתנהלות המשטרה שהוציאה דברים מפרופורציות".
עו״ד אלון וולקוביצקי, פרקליטה של סמדג׳ה, מסר: "הסיבות להגעתו של מאן דהו לתחנת המשטרה הן רבות ומגוונות, החל מפעילות התנדבותית המשך במתן עדויות וכלה בהגשת תלונות כאלה ואחרות.
"היותה של הגב׳ סמדג׳ה מפורסמת לא נועד לסיפוק יצר המציצנות של גוף תקשורת זה או אחר ושמורה לה גם פרטיותה ממש כפי שפרטיות זו שמורה לכל פרסונה אחרת ששמה נפוץ פחות באתרי הבידור השונים".
משטרת ישראל סירבה להתייחס לנושא.
קראו גם:
סמדג'ה פרצה לתודעה הציבורית בתכנית "היפה והחנון" והפכה לאחת הדמויות המפורסמות בעולם הריאליטי. בעונה הקודמת היא השתתפה בתכנית הריאליטי המצליחה "הישרדות", שבה ניצח אסי בוזגלו, ושמה עלה בחזרה לכותרות. היא נחשבה באותה עונה למתמודדת בולטת במיוחד.