בלילה שבין שישי לשבת השחורה הגיעו שליו מדמוני (24) מראש העין ובן זוגה גיא לוי (24) מנווה ימין, לפסטיבל המוזיקה נובה ליד רעים. ימים ספורים לפני שהיו אמורים לעבור לגור יחד. יחידת הדיור שלהם כבר הייתה כמעט מוכנה. זוג האוהבים נרצח יחד בטבח מחבלי החמאס.
2 צפייה בגלריה
שליו מדמוני וגיא לוי ז"ל
שליו מדמוני וגיא לוי ז"ל
שליו מדמוני וגיא לוי ז"ל
(צילום: באדיבות המשפחה)
הקשר האחרון של שליו עם בני משפחתה היה בליל הפסטיבל. היא עדכנה את משפחתה שהשניים הגיעו בשלום ומאז נותק הקשר. לפני מספר ימים עודכנה משפחתו של גיא כי גופתו זוהתה, וביום ראשון בלילה הגיעה הבשורה הנוראית על זיהוי גופתה של שליו. "זה לא היה צריך לקרות", ספדה לה בכאב דודתה, איילה.
משפחתה של שליו מספרת כי היא ובן זוגה הצליחו לעזוב את אזור המסיבה מיד עם תחילת ירי הרקטות לאזור. הם נסעו אחרי רכב נוסף של חברים, אך בעוד הרכב הראשון הצליח להימלט לכיוון ראש העין, שליו וגיא החליטו לנסוע לחברים ביישוב תלמי יוסף כדי להתאושש, ובהמשך תכננו לחזור לביתם. ההחלטה הזו ככל הנראה עלתה להם בחייהם.
"ניסינו להתקשר אליהם אבל הם לא ענו, והחבר בתלמי יוסף אמר שהם לא הגיעו אליו. כאן הבנו שאבד הקשר איתם", משחזר דודה של שליו, זוהר מדמוני ומוסיף: "בהמשך עשינו איכון לנייד שלהם והוא נמצא בחאן יונס. הייתה לנו תקווה שהם נחטפו ולא נרצחו. חיכינו, ניסינו לקבל מידע אבל היה כאוס מוחלט. ביום חמישי הגיעו אלינו מהצבא שתי קצינות ונציגים מהרווחה ועדכנו שלפי איכון של הסלולר הם כנראה בעזה. למעשה זו הייתה הפעם הראשונה שנציגים של המדינה דיברו איתנו אבל הם לא חידשו לנו דבר".

2 צפייה בגלריה
יהי זכרם ברוך
יהי זכרם ברוך
יהי זכרם ברוך
(המחשה: שאטרסטוק)

"ביום שישי הגיעה אלינו השרה, מירי רגב, אבל גם לה לא היו תשובות. תחושה של חוסר אונים אחרי ששבוע שלם אף אחד מהמדינה לא נתן תשובות או מידע שאנחנו לא ידענו. בהמשך הודיעו שמצאו את גופתו של גיא ובכל זאת הייתה לנו תקווה ששליו עדיין בין החיים אבל ביום ראשון בלילה הודיעו לנו שזיהו גם אותה. "עד היום אנחנו לא יודעים מה קרה, איך ואיפה הם נרצחו", מספר מדמוני.

קראו גם:

שליו גדלה בראש העין ולמדה בתיכון בגין. "היא ילדה מהממת, עדינה, שקטה, ילדה אהובה מאוד על חבריה, ילדה של בית. את הכרטיסים למסיבה היא קנתה כבר לפני כמה חודשים, עוד כשהייתה בטיול הגדול בחו"ל כשהיא וחבריה רצו לארגן מפגש של כל מי שהיה ביחד שם", מספר קרוב משפחתה.
דודתה איילה מוסיפה: "שליו הייתה בחורה שלווה כמו השם שלה. היו לה את החכמה והבינה להגיע ליעדים שרצתה ולמטרות שהציבה בשקט שלה ובלי הרבה דיבורים. תמיד כיבדה את ההורים שלה, והייתה לה אהבה אין סופית לגיא, בן זוגה. הם היו אמורים לעבור לגור יחד וסידרו כבר את יחידת הדיור. גם אנחנו הזמנו עבורם מוצרי חשמל. זה לא היה אמור להסתיים כך, זו אבדה גדולה".
בתיכון בגין ספדו לשליו וכתבו: "משפחת תיכון בגין כואבת ומרכינה ראש עם הרצחה של שליו מדמוני, בוגרת בית הספר מחזור תשע"ח. צוות בית הספר ותלמידיו כואבים ומחבקים את המשפחה. יהי זכרה ברוך".
גם בעיריית ראש העין ספדו: "ראש העין אבלה וכואבת על הירצחה של שליו מדמוני הי"ד, בת אילנית ופרץ, שנרצחה בידי מרצחים בני עוולה שפלים, ומשתתפת בצערם הכבד של המשפחה".
יהי זכרה ברוך.

תודה ליוסי דמארי שסייע בהכנת הכתבה.