אבל כבד: רב"ט קאמיי אחיאל מראש העין, לוחמת יחידת סנפיר של חיל הים, נהרגה בשבת האחרונה "כתוצאה מתקלה באמצעי לחימה של צה"ל" בצפון הארץ, ימים ספורים לפני יום הולדתה ה-19.
3 צפייה בגלריה
קאמיי אחיאל
קאמיי אחיאל
קאמיי אחיאל
(צילום: באדיבות המשפחה)
אחיאל גדלה בפתח תקוה, ודודה אייל אחיאל הינו פעיל מוכר בעיר. היא למדה בבית הספר היסודי שיפר, בחטיבת הביניים רשיש וסיימה את הלימודים שם בהצטיינות. לאחר שמשפחתה העתיקה את מקום מגוריה לראש העין למדה בתיכון בגין וגם אותו סיימה עם ציונים גבוהים.
בצה"ל שירתה קאמיי כלוחמת ביחידת סנפיר של חיל הים בפלגה 914. ביום ראשון השבוע פרסם דובר צה"ל הודעה בדבר מותה בה נכתב כי היא "נהרגה בפעילות מבצעית במרחב הימי בצפון הארץ, סמוך לגבול לבנון, כתוצאה מתקלה באמצעי לחימה של צה"ל".
"אני לא יודע מאיפה להתחיל, נגמרו לי הדמעות והמילים", כתב אביה ניר ברשת החברתית. "המלאך שלי קאמיי נהרגה בעת פעילות מבצעית על הגנת המולדת בגבול לבנון. היא הייתה לוחמת סיירת סנפיר, גיבורה, אמיצה ולא ויתרה להגיע ליחידה המובחרת.
"לא מאמין שזה קרה לנו. אמא ואבא קוברים את הבת הבכורה שלהם והיא רק בת 18, עוד שבוע יש לה יום הולדת 19, ב-23.10. יהי זכרך ברוך, תשמרי עלינו מלמעלה נשמה יפה שלי, עוד ידברו עלייך רבות".

3 צפייה בגלריה
קאמיי אחיאל
קאמיי אחיאל
קאמיי אחיאל
(צילום: באדיבות המשפחה)

"מדינת ישראל קוברת את עתידה, מדינת ישראל קוברת בימים אלו את הצעירים והילדים, זה צריך להיות הפוך", פתח אייל את דבריו כשספד לאחייניתו. "עם ישראל נמצא בטרגדיה ואנו פה היום חווים את הטרגדיה הזו ברמה האישית/משפחתית.
"קאמיי שלנו או קאמיי שלי, האור של המשפחה, הילדה שהכניסה לנו חיים שמחים בכל מפגש משפחתי, כשהיית נכנסת נדלק אור השמחה, הבידור, ההצקה והצחוק המתגלגל שלך... היית מורעלת צבא, להתגייס, לתרום, להיות חלק מהעם הזה. זו מי שאת היית, יפת תואר, מצחיקה, מלאת חיים, חכמה, מדויקת, מנהיגה אמיתית, אני בטוח שהיה יכול להיות לך עתיד מזהיר.
"השארת אותנו פה בעולם החיים ולקחת איתך את החיים שהעירו אותנו בכל פעם מחדש שהגעת. זה כבר לא יהיה אותו הדבר בלעדייך, אפילו את סבא שלום ז"ל ידעת להוציא ממקום של מצב רוח לא טוב לחיוך וצחוק של כולם".
אייל הוסיף: "אני מבקש ממך קאמיי, כשאת שם למעלה עם סבא שלום תבקשו על העם הזה רחמים...אוהבים אותך כל כך, לכתך ישאיר לנו חלל ענק בהמשך החיים שלנו, האחייניות שכל כך אהבו אותך לא מפסיקות ולא יפסיקו לבכות על לכתך בטרם עת".

3 צפייה בגלריה
קברה של קאמיי אחיאל
קברה של קאמיי אחיאל
קברה של קאמיי אחיאל
(צילום: באדיבות המשפחה)

קראו גם:

בבית הספר בגין ספדו לקאמיי: "משפחת תיכון בגין אבלה, מרכינה ראש ומשתתפת בצערה העמוק של משפחת אחיאל באבלה הכבד על נפילתה של קאמיי, בוגרת תיכון בגין, תשפ"ב. צוות בית הספר ותלמידיו כואבים ומחבקים את המשפחה. יהי זכרה ברוך".
גם בבית החולים בילינסון, שם עובדת אימה של קאמיי, ביכו את האסון הנורא וכתבו: "משפחת בילינסון כואבת ומחבקת את קארין אחיאל, עובדת מסורה במחלקת הביטחון, על אובדן ביתה, רב"ט קאמיי אחיאל ז"ל. יהי זכרה ברוך".