הכל נשאר במשפחה: שני אחים מראש העין בשנות השלושים והארבעים לחייהם נעצרו בשבוע שעבר לאחר שבדירה בה הם מתגוררים יחד עם אחותם, ובמחסן הצמוד לה נמצאו מעל 6 ק"ג קנאביס. בינתיים האח המבוגר יותר ששהה במעצר בית שוחרר, ואילו נגד הצעיר הוגש כתב אישום.
על פי כתב האישום, בחיפוש שבוצע ביום ראשון שעבר במחסן הסמוך לדירה, נמצאו בתוך 3 חביות אטומות נמצאו סמים מסוג קנביס במשקל 5.7 ק"ג. בנוסף, נמצאו בתוך ארון בגדים שבדירה 400 גרם נוספים של קנביס.
1 צפייה בגלריה
חלק מהסמים שנתפסו
חלק מהסמים שנתפסו
סמים
(צילום: דוברות המשטרה )
מעצרם של השניים הוארך תחילה עד יום חמישי האחרון מאחר ואצל האח המבוגר יותר נמצא המפתח למחסן בו נמצאו הסמים, ואילו לגבי האח הצעיר יותר החליטה שופטת בית המשפט כי "קיימת תשתית ראייתית הקושרת את החשוד לעבירה של החזקת סם שלא לצריכה עצמית, שכן החשוד מודה בהחזקת הסם".
לאחר פעולות חקירה נוספות, שוחרר האח המבוגר יותר ממעצר הבית בו שהה ואילו נגד הצעיר הוגש כתב אישום בגין החזקה/שימוש בסמים שלא לצריכה עצמית.
קראו גם:
עו״ד צביקה פרקש ועו״ד חי הבר המייצגים את החשודים מסרו בתגובה כי "מדובר ככל הנראה שהמשטרה ממשיכה לצאת מכל פרופורציה, גם כאשר נמצא סם מסוג קנאביס במחסן אליו יש גישה להרבה אנשים בוחרים לעצור דווקא את בעלי הדירה למרות שמדובר באנשים נורמטיביים ללא עבר פלילי, לו הייתה מבוצעת חקירה פשוטה כמצופה וודאי והיה ניתן למנוע את עוגמת הנפש והסבל מהחשודים. הגיע הזמן כי שינוי המדיניות בכל הנוגע ל קנאביס ייושמו גם בשטח ולא רק בדיבורים".
כל העדכונים - חדשות ראש העין