עצוב: מאיר מחזרי, מי שהיה מנהל אגף החינוך בעירייה ושימש בתפקידים עירוניים נוספים, הלך הבוקר (חמישי) לעולמו, ימים ספורים לפני יום הולדתו ה-71. הוא אושפז לפני למעלה מחצי שנה בעקבות דלקת ריאות חריפה ומאז מצבו הרפואי התדרדר עד שנפטר הבוקר בבית החולים.
מחזרי היה עובד עירייה שנים רבות ושימש בין היתר כמנהל אגף החינוך, מנהל אגף שפ"ע ומנהל אגף נוער, תרבות וספורט. במסגרת פעילותו הענפה, שימש גם כיו"ר ליגת השכונות בעיר וכיו"ר הפועל ראש העין בכדורגל.
2 צפייה בגלריה
מאיר מחזרי ז"ל
מאיר מחזרי ז"ל
מאיר מחזרי ז"ל
(צילום: מתוך עמוד הפייסבוק)
קראו גם:
"מאיר היה האח הכי טוב בעולם", אומר רפי אחיו. "היה אהוב מאוד על כולם, נוח על הבריות, אדם זהב שכולו נתינה. למרות שראש העין שילשה וריבעה את כמות התושבים, כל מי שפוגש אותי אומר לי 'עם כל הקדמה והמערכות שיש היום, מאיר היה עוזר לנו, מזיז דברים, ופותר בעיות תוך מספר דקות'. גם במסגרת עבודות כמנהל אגף החינוך, תפקיד שגורר מחלוקות עם אנשים, מעולם איש לא כעס עליו. כזה היה מאיר".
2 צפייה בגלריה
"היה פותר בעיות בתוך דקות". מחזרי ז"ל
"היה פותר בעיות בתוך דקות". מחזרי ז"ל
"היה פותר בעיות בתוך דקות". מחזרי ז"ל
(צילום: באדיבות רפי מחזרי)
ראש העירייה שלום בן-משה, כתב ברשת: "אני מכיר את מאיר למעלה מארבעים שנים, כאיש ציבור ומנהל בעירייה, וכמי שתרם ועשה רבות למען העיר שלנו. למאיר יש זכויות רבות בהתפתחות ראש העין, עת היה חבר בוועדת ההיגוי שקלטה אלפי תושבים בתחילת שנות ה-90 עם בניית השכונות גבעת הסלעים, נווה אפק, מצפה אפק וגבעת טל. כמי שכיהן במשך למעלה מ-20 שנה במספר תפקידים בעירייה כמנהל מצטיין של אגף החינוך, בתקופה שבה העיר קלטה אלפי תושבים והכפילה את עצמה. הוא הטביע את חותמו כאיש רב פעלים, ערכי, מסביר פנים, יצירתי ואהוב על כולם. מאיר היה אדם אכפתי, אוהב ורגיש למשפחתו, לחבריו ולכל מי שהכיר אותו".
חבר מועצת העיר חנוך עוז, ספד: "איש שחינך דור שלם עשרות שנים, מנהל אגף החינוך בראש העין. הכרתיו באופן אישי. מאיר היה איש מיוחד במינו, הדאגה לכל דורש הייתה נר לרגליו, אוהב אדם ואף פעם לא אומר נואש. משתתף בצער המשפחה".
מחזרי הותיר אחריו אישה וארבעה ילדים. הלווייתו נערכה היום בשעה 15:00 בבית העלמין בעיר. יהי זכרו ברוך.
סייע בהכנת הכתבה: יוסי דמארי.
כל העדכונים - חדשות ראש העין