ביום חמישי הקרוב (25.11) יתקיים היום הבינלאומי לציון המאבק באלימות כנגד נשים. ביום זה חברת התחבורה הציבורית "אלקטרה אפיקים", הפועלת בין היתר בראש העין ופתח תקוה, יחד עם ארגון ויצ"ו, ייצאו בקמפיין מחאה. על גבי מושבי הכיסאות באוטובוס ייתלו סרטים שחורים עם שמות הנרצחות וסיפורי הנרצחות ייתלו על גבי דלתות וחלונות האוטובוסים.
1 צפייה בגלריה
שמות שתיים מהנרצחות על המושבים
שמות שתיים מהנרצחות על המושבים
שמות שתיים מהנרצחות על המושבים
(צילום: אלקטרה אפיקים)
קראו גם:
שי מלכה, סמנכ"ל "אלקטרה-אפיקים": "אנו עדים לדיווחים חדשותיים שכיחים על מקרי אלימות כלפי נשים עד כי לעתים נדמה שהתופעה הפכה לנורמה חברתית. היום הבינלאומי לציון המאבק באלימות נגד נשים מהווה עבור כולנו הזדמנות לעצור ולשאול מה ביכולתנו, "העומדים מהצד", לעשות על מנת לצמצם את הפגיעה. החשיפה והעלאת המודעות באוטובוסים של "אלקטרה-אפיקים" הינה תרומתנו הקטנה לכך".
רבקה נוימן, מנהלת האגף קידום מעמד האישה ב"ויצו": "הגיע הזמן שהציבור הרחב יבין עד כמה הנשים במדינת ישראל מופקרות לגורלן. לא ניתן יד להפקרת נשים במדינת ישראל לגורלן. נעשה כל שביכולתנו כדי לדאוג לביטחונן ולשיקומן מחוץ למעגל האלימות. הגיע העת להעלות את המודעות לאחת המגפות הקשות ביותר בישראל 2021. מגפה שפוגעת מדי יום במאות אלפי נשים וגבתה השנה את חייהן של 19 נשים. לצערנו הרב, במציאות הקיימת בישראל, יש להוסיף 'עד כה' ולחשוש מהמספר שיצוין בסוף דצמבר".
אל תשארי לבד- תוכלי לפנות לסיוע לקו הסיוע של ויצ"ו לנשים נפגעות אלימות 3980*
כל העדכונים - חדשות ראש העין