תושבת ראש העין בשנות העשרים לחייה מואשמת בבית המשפט כי ביזתה והשפילה את בעלה ואף איימה עליו כשאמרה לו בין היתר: "אני בשנייה תופרת לך תיק...בשנייה אני אומרת שהרבצת לי ואנסת אותי".
1 צפייה בגלריה
גירושין בני זוג רבים
גירושין בני זוג רבים
איימה על בעלה
(צילום המחשה: shutterstock)
על פי כתב האישום שהוגש נגד האישה בימים האחרונים, עולה כי במהלך חודש ספטמבר האחרון בשעת לילה בעת ששהו בביתם עם שני ילדיהם הקטנים התפתח דין ודברים ביניהם במהלכם הרימה האישה את קולה על בעלה, צעקה עליו ליד בנם התינוק, ביזתה והשפילה אותו. בתגובה ביקש הבעל כי תירגע אך כשזו המשיכה אמר כי יעזוב את הבית ויפנה למשטרה.
האישה, שלא אהבה את תגובת בעלה, אמרה לו: "אתה מאיים עליי במשטרה? בואנה חתיכת דפוק, אני בשנייה תופרת לך תיק... אני בשנייה אומרת שהרבצת לי ואנסת אותי". ובהמשך הוסיפה: "אני אישה אתה גבר, נשמה, אתה שוכח פה משהו מאוד גדול, אני בשניה תופרת לך תיק ועושה לך כתם לכל החיים".
קראו גם:
לאחר שהמשיכה האישה בדבריה, ניסה הבעל להרגיעה פעם נוספת אלא שהפעם בתגובה לקחה את חפציו האישיים והשליכה אותם לפח האשפה. זה ככל הנראה היה הקש ששבר את גב הגמל מבחינתו ולאחר מכן עזב את הבית.
עוד עולה מכתב האישום כי זו לא הפעם הראשונה שבה 'זוכה' הבעל ליחס שכזה מצד אשתו. במקרה אחר, לאחר ויכוח שהתגלע ביניהם בזמן ששהו השניים בבית הוריו, החלה לגדף אותו, כינתה אותו 'הומו', אמרה לו "אתה לא גבר", ואף ירקה בפניו. במקרה נוסף, גם כן בבית הוריו של הבעל, חסמה את דרכו בגופה, דחפה אותו עם שתי ידיה והכתה אותו בפניו.
כעת כאמור מואשמת האישה בבית המשפט באיומים ותקיפה סתם של בן זוג.
כל העדכונים - חדשות ראש העין