מכעיס: רכבו של גל תמרי, תושב ראש העין, נפרץ בצהרי יום חמישי בחניית בית העלמין בעת שהגיע להלוויה ואזכרה במקום. מן הרכב נגנב תיק שהכיל סכום כסף שחלקו יועד להליך פונדקאות שעובר גל עם אשתו הדס.
1 צפייה בגלריה
גל תמרי והמכונית שנפרצה
גל תמרי והמכונית שנפרצה
גל תמרי והמכונית שנפרצה
(צילומים: גל תמרי)
תמרי, שהתפרסם לאחרונה בזכות ספרו 'המסע לילד-פונדקאות בישראל' בו גולל את מסעם שלו, ושל אשתו עד להולדת בנם הבכור, הגיע ביום חמישי האחרון לבית העלמין בראש העין באזור השעה 15:00, להלוויה ואזכרה שנערכו במקום.
"כשיצאנו מבית העלמין, חבר שלי הצביע על הרכב ושאל אותי 'זה לא האוטו שלך?' עניתי שכן, וראינו שכל החלון מצד ימין מנופץ", הוא מספר. "הסתכלתי פנימה וראיתי שהתיק שהגעתי איתו נעלם".
מה היה בתיק?
"בתיק היה הפדיון השבועי של העסק שזה מעל 10 אלף שקלים, ו- 3,500 שקלים שהיו מיועדים להליך פונדקאות נוסף שאנחנו עוברים והלב שלי נקרע במיוחד על זה. בנוסף היו בתיק תפילין, אשראי, שיקים, ואוזניות יקרות. כל מה שאני הולך איתו ביום יום".
קראו גם:
מה עובר בראש באותם רגעים?
"הלם. ניסיתי להסתכל, להבין שזה באמת קרה באותו רגע. לא האמנתי שיכול לקרות דבר כזה באמצע היום, במקום שאנשים באים לכאוב ולכבד אנשים על מותם של קרוביהם שהלכו לעולמם. מיד הרמתי טלפון למשטרה שהגיעו, שאלו, אבל לא נראה לי שייצא מזה יותר מדי.
"באוטו כסף כבר לא יישאר, זה בטוח, וצריך להפסיק להיות נאיבי. אני חושב שאין מספיק התרעה לגנבים, ואני מקווה שישפרו את כל עניין האבטחה בעיר. כנראה שההוא למעלה מתכנן לי דברים גדולים אם הוא עדיין בוחן אותי, ולא היינו מצליחים להתמודד עם הניסיונות האלו אם לא היינו מקבלים אותם. שום דבר לא ישבור אותי".
ממשטרת ישראל נמסר כי "המשטרה פועלת בנחישות, תוך הפעלת אמצעים מגוונים, נגד עברייני הרכוש באשר הם ובתקופה האחרונה אף נרשמו הצלחות עם תפיסתן של חוליות עברייני רכוש וכנגד חלקן אף הוגשו כתבי אישום. נמשיך בפעילות המודיענית והמבצעית למען הגברת ביטחון התושבים".
כל העדכונים - חדשות ראש העין