2 צפייה בגלריה
עירוני ראש העין, רגע לפני המשחק הראשון של העונה. צילום: STRAVO
עירוני ראש העין, רגע לפני המשחק הראשון של העונה. צילום: STRAVO
עירוני ראש העין, רגע לפני המשחק הראשון של העונה. צילום: STRAVO
"עכשיו מתחילה הליגה באמת", מכריז ואסים אגברייה, שחקנה של כפר קאסם ומסביר את הלך הרוח בקבוצתו ואצל שאר העולות לרבע גמר ליגת כדורגל החופים.
ביום שישי האחרון נערך המחזור האחרון בבית המוקדם וכפר קאסם פגשה את עירוני ראש העין לקרב ישיר על פסגת בית ב'. בסיומו של משחק מרתק, בו עבר היתרון מצד לצד כמה פעמים, ניצחה כפר קאסם 4:5 ושלחה את ראש העין למקום השלישי.
"ראש העין היא אחת המועמדות המובילות לאליפות, יחד איתנו ועם נתניה, קבוצה עם סגל איכותי מאוד ואי אפשר לנצח אותה בקלות", אמר אגבריה.
מן העבר, ראש העין יצאה מהמשחק ברגשות מעורבים, כפי שמספר שחקן הקבוצה, נמרוד מחני. "אנחנו מתוסכלים מההפסד, אבל מעודדים מהיכולת שלנו", סיפר מחני, "לא ניצלנו את הדקות בהן היו במומנטום וכפר קאסם מענישה על טעויות כאלה. ההפסד לא משקף את מה שהיה על החול ולדעתי גם פסלו שער חוקי של ערן לוי. המשחק הזה הוא הקלאסיקו של החוף, הוא הבטיח וקיים, עם שתי קבוצות שרצו לנצח".
למרות זאת, מחני מסכם בסיפוק את השלב המוקדם של קבוצתו, שניצחה שלושה משחקים, הפסידה לכפר קאסם ומשחק נוסף, מול אשקלון, הוכרע בפנדלים לטובת הקבוצה הדרומית. "אני אוהב שהכל הולך לנו קשה, כי בסוף הכל יותר מתוק", פסק מחני, "זה גם מה שאמרתי לחברים שלי. כשמנצחים בתוצאות אסטרונומיות, באים שאננים. מול ראש העין, כל הקבוצות באות חזק מאוד. מאז ההפסד לאשקלון הלכנו רק קדימה".
ברבע הגמר (שישי, 16:30) ממתינה לראש העין הפועל חדרה, שסיימה במקום השני בבית א'. ובכל זאת, ראש העין, שדורגה נמוך יותר, מגיעה כמועמדת לניצחון. "אולי זה קצת נכון, אבל אנחנו בשלב הנוק-אאוט, אין דבר כזה פייבוריטית", קבע שחקנה של ראש העין, "הגעתי העונה לראש העין כי רציתי קבוצה גדולה והלכתי אחרי המאמן שלי בעונה שעברה בחדרה, דור לוי. אלך אחריו לכל מקום. תמיד שמעתי דברים טובים על ראש העין. המטרה שלנו היא לנצח את חדרה ועושים זאת דרך נחישות והרבה לב ונשמה. אחר-כך תבוא היכולת. אנחנו מרגישים כבר את הדריכות. בכל שנה הזרקור הוא על ראש העין ומהמחזור הראשון כל העיניים נשואות אלינו. אנחנו צריכים לדעת למנף את הלחץ הזה ולרתום אותו לטובתנו".
אם תעבור את חדרה, ממתינה לראש העין המנצחת בין בני יהודה לכפר קאסם. מחני לא חושש ממפגש חוזר עם הקבוצה השכנה. "פעם שנייה הם לא ינצחו אותנו", הוא קובע.
2 צפייה בגלריה
כפר קאסם חוגגת עוד ניצחון קל. צילום: STRAVO
כפר קאסם חוגגת עוד ניצחון קל. צילום: STRAVO
כפר קאסם חוגגת עוד ניצחון קל. צילום: STRAVO
וואסים אגברייה זכה בשלוש אליפויות, אבל אף לא אחת מהן עם שיאניות הזכיות – כפר קאסם ונתניה. היחיד בליגה שמחזיק בהישג דומה. "בגלל זה הגעתי בעונה שעברה לכפר קאסם", הוא מספר ומוסיף: "עד עכשיו אפשר היה לתקן את הטעויות שלנו, עכשיו זה המאני טיים. הפסדת – הלכת הביתה.אנחנו רוצים ללכת הביתה רק עם הגביע".
על בני יהודה, אותה תפגוש כפר קאסם בשישי (14:50) אמר אגברייה: "לא היה חשוב לנו מי תהיה היריבה ברבע הגמר. רצינו לסיים בראשות הבית, שמנו לעצמנו זאת כמטרה ועכשיו המטרה היא לעבור את בני יהודה. עושים זאת רק דרך עבודה קשה. כשאנחנו באים מוכנים ומרוכזים, אין מי שיכול לעצור אותנו. ניתן כבוד ליריבה, זה מובן מאליו. הליגה קשה יותר, צמודה ומעניינת יותר, אבל אנחנו באים לעשות את העבודה שלנו, לסמן "וי" ולהמשיך לפיינל פור".