4 צפייה בגלריה
שחקני הפועל יורדים חפויי ראש בסיום המשחק
שחקני הפועל יורדים חפויי ראש בסיום המשחק
שחקני הפועל יורדים חפויי ראש בסיום המשחק
לכל דבר טוב יש סוף ובהפועל פ"ת של פתיחת העונה, לסוף הזה יש כתובת אחת - איצטדיון "טדי".
אחרי הפתיחה הנהדרת של הקבוצה בגביע הטוטו, היא נוצחה בחצי גמר המפעל בידי הפועל קטמון שניצחה בביתה 0:3. אמש (רביעי) שבה הפועל לעיר הבירה למפגש נוסף עם קבוצת האוהדים, מפגש בין שתי הקבוצות היחידות בליגה שניצחו בשני מחזורי הפתיחה. מינוס הנקודות שהושת על הפועל פ"ת הפך את המפגש לקרב קצוות בין הראשונה לאחרונה.
צפו באוהדי הקבוצה מקבלים את השחקנים בעלייתם למגרש. צילום: ברוך רובין- BAROOCH TV
כ-350 אוהדי הפועל ליוו את הקבוצה לטדי וראו קטמון עדיפה על הפועל בחלקים מהמשחק, בעיקר במחצית הראשונה והמשחק, שלא התעלה לרמה גבוהה, הוכרע בסופו של דבר דווקא משער עצמי, שכבש דניאל שוורצבוים מהפועל פ"ת לשערו בדקה ה-34.
דגו שוב ערך סדרה של שינויים בהרכב הפותח לעומת זה שניצח את הפועל רמת גן לפני שבועיים ושב למערך של שני בלמים (רם לוי וירין חסן). עמית מזרחי שב להרכב הפותח על חשבונו של גל לוי, ממצטייני העונה עד כה ורוי מליקה פתח במקומו של ספיר ייתח.
4 צפייה בגלריה
דרבי בין קבוצת האוהדים לבין האוהדים שרוצים לקנות את קבוצתם. שלט של אוהדי הפועל הערב ב"טדי"
דרבי בין קבוצת האוהדים לבין האוהדים שרוצים לקנות את קבוצתם. שלט של אוהדי הפועל הערב ב"טדי"
דרבי בין קבוצת האוהדים לבין האוהדים שרוצים לקנות את קבוצתם. שלט של אוהדי הפועל הערב ב"טדי"
היום בצהריים חתם בקבוצה המגן הימני אלעד גבאי. גבאי (32), גדל במחלקת הנוער של בני יהודה ובהמשך שיחק במרמורק ובני לוד מהלאומית. את הפריצה הגדולה שלו עשה במדי עירוני קרית שמונה כמחליפו של ברק בכר. בעונה השנייה במועדון היה אחד הגורמים המשמעותיים בעונת האליפות ההיסטורית של המועדון הכי צפוני בארץ.
מקרית שמונה נדד למכבי חיפה ובהמשך שיחק בבית"ר ירושלים, הפועל רעננה ובעונה שעברה בהפועל אשקלון, בה מיעט לשחק, אחרי שסבל מפציעה קשה, ממנה התאושש רק לאחרונה. גבאי התאמן עם הפועל בשבועות האחרונים וחוזר נמרצות על ידי דגו, בזמן שהשחקן המתין להצעות מליגת העל. היום, כאמור, חתם ואף עבר בבקרה התקציבית ושותף כמחליף. הבלם היהודי/קזחי טימור רודוסלסקי, עדיין ממתין לשחרור הבינלאומי ולכן לא עבר בבקרה.
ובחזרה למשחק - אחרי פתיחה מאוד מפוזרת של שתי הקבוצות, השתלטו המקומיים על המשחק והפועל עסקה בעיקר במגננה ובניסינות לצאת מהר למתפרצות. בדקה ה-15, בשיאו של לחץ קטמוני, יצאה הפועל למתפרצת מהירה, בסופה פרץ שגיא דרור באגף השמאלי, השתחרר מהגנת קטמון והעביר כדור נהדר למרכז הרחבה, שם ניצב גיבור הניצחון על רמת גן, אמאדו סוקונה, שירה מן האוויר וסחט הדיפה וירטואוזית מברק לוי, שוער קטמון.
4 צפייה בגלריה
שחקני הקבוצה מודים לקהל בסיום המשחק
שחקני הקבוצה מודים לקהל בסיום המשחק
שחקני הקבוצה מודים לקהל בסיום המשחק
המגמה נשמרה, כשקטמון מחזיקה בכדור והפועל מנסה לעקוץ בהתקפות מעבר מהירות. בדקה ה-24 הסתיימה התקפה כזאת בהגבהה נהדרת של המגן ימני, שי מושל, למרכז הרחבה, אולם סוקונה פספס את הכדור בסנטימטרים אחדים ואת ההזדמנות לשער יתרון אורח.
בחלוף עשר דקות נפל השער היחיד במשחק. פריצה באגף ימין של עדן דהן, המצטיין במשחק, לא הותירה סיכוי למגן השמאלי של הפועל, קובי מור. דהן העביר כדור רוחב, שפגע בדניאל שוורצבוים, הטעתה את השוער דודי אלון וחדרה לרשת - 0:1 לקטמון. עד לסיום המחצית נראתה הפועל בפאניקה מוחלטת וקטמון עשתה במגרש ככל העולה על רוחה. חוסר ריכוז ליד השער ולא מעט מזל מנע כיבוש שערים נוספים ולהפסקה ירדו הקבוצות ביתרון מקומי מינימלי.
בפתיחת המחצית השנייה ערך דגו חילוף כפול - איב סימון פאמבו הצרפתי נכנס במקומו של כובש השער העצמי ורוי רונן החליף את רוי מליקה. השינוי הוכיח עצמו כשקטמון הורידה הילוך ופאמבו סייע להפועל להשתלט על מרכז השדה ולנסות לתקוף, בעוד רונן היה פעלתן ותחבולן, אך כמו חבריו, סבל מחוסר דיוק.
המחצית השנייה הייתה ברובה מאוד מפוזרת מצד שתי הקבוצות, והמצבים המסוכנים ביותר היו לזכותה של הפועל פ"ת. בדקה ה-72, הסתיים שיתוף פעולה בין פאמבו לסוקונה בכדור רוחב מצוין של האחרון, שהותיר את רוי רונן חופשי לחלוטין, 10 מטרים משערה של קטמון, אולם רונן בעט כדור שחלף בסמוך לקורת שערו של ברק לוי. בדקה ה-84 פרץ רונן בעצמו ממחצית המגרש, חלף על פני ארבעה שחקנים יריבים וממצב קורץ בעט שוב בדיוק לאותה פינה ומחוץ למסגרת.
בתוספת הזמן הרחיק השופט החלש טל זטלמן את רם לוי בהפועל בצהוב שני (מוצדק) ובסיום הפועל סופגת הפסד ושער ראשון העונה ותוכל להתנחם בכך שעדיין לא ספגה שער מרגלי יריבותיה.
הפועל פתחה בהרכב הבא:
דודי אלון; שי מושל (אלעד גבאי 60), ירין חסן, רם לוי, קובי מור; מור שקד, דניאל שוורצבוים (איב סימון פאמבו 46'), עמית מזרחי, שגיא דרור; רוי מליקה (רוי רונן 46'), אמאדו סוקונה.
4 צפייה בגלריה
נתנו עוד הופעה ביציע. אוהדי הפועל
נתנו עוד הופעה ביציע. אוהדי הפועל
נתנו עוד הופעה ביציע. אוהדי הפועל
בעקבות ההפסד, הפועל נותרה במקום האחרון עם מינוס חמש נקודות, ועדיין במרחק חמש נקודות מבני לוד ואיכסל, שבמאזנן אפס נקודות. ביום שני (19:00) תארח הקבוצה את הפועל רמת השרון, שספגה אמש שער שיוון בדקה ה-90 מול הפועל ראשל"צ ורשמה תוצאת תיקו שלישית ברציפות.