אמש (ד'), הוגרלו במעמד נציגי 12 הקבוצות, הבתים לאליפות ישראל בקט-רגל, שהמנצחת בו, תעפיל לאליפות העולם בסין.
הקבוצות חולקו לשלושה בתים בני ארבע קבוצות כל אחד. בין הקבוצות – עשר המגיעות מראש העין, העיר המארחת של הטורניר ושתיים נוספות שיגיעו מחוץ לעיר. חלק מהקבוצות משחקות גם בליגת השכונות וקבוצה אחת, החרדים, מורכבת כולה מאברכים, תלמידי ישיבה, אשר ישלבו לימודי קודש עם ההכנות לטורניר וההשתתפות בו. בקבוצה סיפרו כי יזכו לעידוד מאסיבי מחברי הישיבה, שיגיעו לצפות בטורניר.
2 צפייה בגלריה
צילום: יח"צ
צילום: יח"צ
צילום: יח"צ
הטורניר ישוחק בשיטה של שלושה משחקים בבית, בשלושה ימי משחקים, שייפתחו ב-8/4 ויינעלו ב-10/4. כל המשחקים ייערכו ב "מיני פיץ'" וכל ערב משחקים ייפתח בשעה 18:00.
עם תום שלב המוקדמות, יעפילו שתי הראשונות מכל בית ו-שתי הקבוצות שיסיימו במקום השלישי עם המאזן הטוב ביותר, למשחקי רבע הגמר שייערכו ביום ו', 13.4.
יום משחקי הגמר, שייקבע מי היא אלופת ישראל, אשר תייצג אותנו במונדיאל הקט-רגל, ישוחק במהלך יום העצמאות, במסגרת הפנינג שיכלול מתנפחים, DJ, ואירוע טברנה.
הקט-רגל מופעל בעולם בלעדית ע"י חברת F5wc אשר מחזיקה זכיינים במעל ל-40 מדינות, עם מעל ל- 350 טורנירים המנוהלים ברחבי העולם ובכמות כוללת של כחצי מיליון שחקנים רשומים המשחקים את המשחק במדינות השונות.
אך למרות שמדובר בטורניר חובבים, הכסף הגדול כבר נשפך לתוך הענף ולאחרונה אף הודיע פראן סוריינו (Ferran Soriano), מנכ"ל מנצ'סטר סיטי, על כניסתם לשוק האמריקאי והקנדי במסגרת F5WC, עקב הפוטנציאל העצום הקיים בענף הקט רגל.
בתוכנית השגרירים של הענף ניתן למצוא את השחקן הספרדי הבינ"ל מיצ'ל סאלגדו ועמיתו, מייקל אואן הבריטי.
מדי שנה נערכת אליפות עולם, המהווה את רגע השיא של הפעילות ואת טורניר הכדורגל החובבני הגדול בעולם. ניתן להתרשם ממנו באתר האינטרנט או בדף הפייסבוק של - http://f5wc.com/.
האליפות הקרובה תיערך בספטמבר 2018 בשנחאי, סין.
תזכורת על כללי המשחק:
בכל קבוצה משתתפים 4 שחקני שדה + שוער, בגילאי 16 ומעלה. הוא משוחק, כאמור, על מגרש קשיח או דשא סינטטי, עם שערי קט רגל סטנדרטיים. הקבוצה האלופה בכל מדינה זוכה לנסוע לאליפות העולם כנציגה הרשמית של מדינתה.
2 צפייה בגלריה
"המשחק של כולנו". עומר רצון. צילום: יח"צ
"המשחק של כולנו". עומר רצון. צילום: יח"צ
"המשחק של כולנו". עומר רצון. צילום: יח"צ
הקבוצה הזוכה בטורניר תוכרז כנבחרת ישראל, ותצא לייצג את המדינה באליפות העולם שתיערך למשך שבוע בספטמבר 2018, בשנחאי! הפרס כולל:
טיסה הלוך-חזור של 7 השחקנים (5 שחקני שדה+2 מחליפים) לשנחאי, סין ואירוח במלון מפואר "הכל כלול" במרכז העיר, לכל תקופת האליפות. כולל הסעות והעברות.
הקבוצה הישראלית , מתוקף זכייתה בתואר אלופת ישראל, תשתתף כמובן באירוע קבלת פנים, טקס פתיחה, מסיבות, מפגש עם כוכבי ענק מהעולם המשמשים כ"שגרירי" המותג ואווירת קרנבל ספורט.
את המפעל מנהלת חברת אלוריה בראשותו של היזם הוותיק, דודי מור, תושב ראש העין, החתום על הצלחת מפעל ליגת "בנק יהב" בכדורגל חופים מזה למעלה מעשור.
עומר רצון, יו"ר רשות הספורט בראש העין:
"זהו אירוע חלוצי מסוגו בישראל ובראש העין, עליו החלטנו כחלק מחגיגות ה - 70 למדינה.
כל כך התרגשנו היום, כאשר כל המעורבים באירוע, השתתפו בהגרלה שהוציאה לדרך בפעם הראשונה בישראל את האליפות היוקרתית.
"אני מבקש להודות לראש העיר, מר שלום בן משה, על האמון שנתן בי בהבאתו של אירוע הזה לעירנו", והוסיף, "אני קורא לכולם לבוא להשתתף, כי זה המשחק של כולנו."