תושב ראש העין שהתקשר למוקד המשטרתי בשעת לילה מאוחרת בטענה כי אבנים הושלכו אל עבר ביתו, מוצא עצמו כעת מואשם בעצמו בבית המשפט. הסיבה: לאחר שראה כי המשטרה מתעכבת, איים כי ירצח את משליך האבנים ובהמשך נמצא סכין בידו.
על פי כתב האישום שהוגש בימים האחרונים לבית משפט השלום בפתח תקוה, עולה כי במהלך חודש דצמבר 2021 בשעת לילה מאוחרת, התקשר התושב, דייר ברחוב הנביאים בשנות העשרים של חייו, למוקד 100 של המשטרה ודיווח על השלכת אבנים לעבר ביתו.
1 צפייה בגלריה
המחשה
המחשה
המשטרה הגיעה וגילתה ברשותו סכין
(צילום אילוסטרציה: הרצל יוסף)
המוקדנית מהעבר השני של הקו ביקשה במהלך השיחה כי לא יתעמת עם איש, ובתגובה ענה התושב: "הכל טוב, אף אחד לא מתעמת עם אף אחד ואם נתפוס את הבן אדם אני אומר לך שהבן אדם לא יחיה...אם משטרה לא תגיע מוקדם, אני רוצח אותו...".
לאחר זמן מה, בעוד התושב ממתין למשטרה, התקשרה המוקדנית על מנת לברר האם יש נפגעים באירוע. התושב ענה כי "יש ילדים קטנים בבית. אם יקרה להם משהו אני תופס את אותו בן אדם ואני רוצח אותו, סבבה? את יכולה גם להקליט את זה".
לאחר כמה דקות, ובעודו עדיין ממתין לשוטרים, התקשר שוב התושב למוקד ואיים כי אם לא תגיע משטרה תוך שלוש שניות, הוא פורץ לאותו מקום שבו נמצא משליך האבנים ורוצח אותו באמצעות סכין.
זמן קצר לאחר מכן הגיעו שוטרים למקום, ומצאו את הצעיר ברחוב כשהוא אוחז בסכין בעל להב באורך 15 ס"מ, תוך שהוא צועק "אני אהרוג את הבן אדם הזה".
כעת, כאמור, הוא מואשם באיומים והחזקת אגרופן או סכין שלא כדין.
כל העדכונים - חדשות ראש העין