עיריית ראש העין פנתה לאחרונה לדואר ישראל בבקשה לסגור את מרכז המסירה שבבית הספר הצומח B ברחוב ש"י עגנון בפסגות אפק.
בדואר נעתרו לבקשה ולאור זעמם של התושבים נפתח בימים אלה מרכז מסירה בבית העסק "קר ומתוק" בשפיר סנטר, כשבקרוב ייפתחו בשכונה שני מרכזי מסירה נוספים.
1 צפייה בגלריה
סניף הדואר בש"י עגנון ראש העין. צילום ארכיון להמחשה
סניף הדואר בש"י עגנון ראש העין. צילום ארכיון להמחשה
סניף הדואר בש"י עגנון ראש העין. צילום ארכיון להמחשה
(צילום ארכיון: פרטי)
מרכז המסירה שפעל מזה זמן רב בבית הספר הצומח B נסגר לפני כשבוע, כשעופר גבאי, חבר מועצת העיר ודירקטור בחברה הכלכלית, הסביר זאת כי "העירייה החליטה להשמיש את בית הספר בו הממ"ס שוכן ועם הודעה על סיום השימוש במרחב הקיים, פעלנו, העירייה והחברה הכלכלית, מול הדואר כדי לסייע באיתור מקום חלופי.
"דואר ישראל, שיש לציין כי הינו גוף עסקי, לא הצליח לאתר מרכז מסירה חלופי בשטחים המסחריים בשכונה ומשכך העביר את חלוקת החבילות למקומות איסוף אחרים. למרות כל זאת, העירייה עשתה מאמץ על מנת לאתר מקום חליפי, שאינו בשימוש והיא פועלת על מנת להסדירו".
סגירת המרכז הביאה לתרעומת גדולה מצד לא מעט תושבי שכונת פסגות אפק שנאלצים לנדוד לשכונות אחרות ואף להרחיק עד כפר קאסם כדי לאסוף את חבילותיהם.
קראו גם:
"נכון, התורים במרכז ששכן בבית הספר היו ארוכים וגם שעות הפתיחה שלו היו מוגבלות אבל לפחות הוא היה קרוב לבית", אומר תושב השכונה.
"עכשיו השירות לא נגיש, צריך לקחת את הרכב ולנסוע מספר קילומטרים ואם זה לכפר קאסם אז גם לשלם על חניה. מה עושים אנשים ללא רישיון או ללא רכב? שכונה של עשרות אלפי תושבים ואין מרכז למסירת דואר, זה הזוי. בגלל יוקר המחיה אנחנו מבצעים הזמנות מחו"ל ועכשיו זה פשוט הופך לטרחה ולא משתלם".
לאור הביקורת הרבה על המהלך, מדואר ישראל נמסר כי: "מרכז מסירת החבילות בפסגות אפק נסגר השבוע לפי דרישת העירייה. בכדי לתת מענה מיידי לתושבי השכונה, נפתח מרכז מסירה במתחם ישפר ברחוב ניסים אלוני 4, בבית העסק 'קר ומתוק'. בימים הקרובים יפתחו שני מרכזי מסירה נוספים ברחובות סמוכים בכדי לתת מענה מקיף לכל תושבי השכונה".
כל העדכונים - חדשות ראש העין