פרשת מעון בני ציון: כתב אישום בן ארבעה סעיפים הוגש השבוע על ידי פרקליטות מחוז מרכז נגד עובדת נוספת במקום, לריסה פוקס (70) מכפר סבא בחשד כי תקפה מספר חוסים באמצעות דחיפות, צביטות ואחיזה בעורפם.
1 צפייה בגלריה
מעון בני ציון
מעון בני ציון
מעון בני ציון
(צילום: יריב כץ)
על פי כתב האישום שהוגש נגד לבית משפט השלום בפתח תקוה, פוקס עבדה באחת מיחידות הדיור במעון שמנתה כ-15 דיירים חוסים בעלי מוגבלויות וצרכים מיוחדים בגילאי 20-50.
כתב האישום מכיל מספר מעשי תקיפה שמיוחסים לה בתקופה שבין החודשים מרץ ודצמבר אשתקד. כך למשל נטעם כי במהלך חודש מרץ, אחד החוסים בשנות הארבעים לחייו פשט את מכנסיו, כך שנותר בחולצה ותחתונים, והניח אותם על שולחנה של פוקס.
לאחר מכן ניגש החוסה מספר פעמים לפוקס כדי לקחת את מכנסיו אך היא הזיזה את ידיו, עד שבשלב כלשהו הכתה אותו בבטנו והדפה אותו ובהמשך צבטה אותו בצווארו ובבטנו ודחפה אותו לאחור.
קראו גם:
במקרה אחר אחזה בעורפו של אחד החוסים, בשנות הארבעים לחייו גם כן, הקימה אותו מהספה עליה ישב ודחפה אותו לעבר אחת הספות הנוספות בזמן שהגישה שתיה לחוסה אחר.
כעת היא מואשמת במספר עבירות של תקיפת חסר ישע על ידי אחראי הגורמת חבלה של ממש ותקיפה סתם. בכך, מצטרפת פוקס לשורה של עובדים במקום שמואשמים בתקיפה והתעללות בחוסים במעון כחלק מהפרשה שנחשפה בתחילת חודש פברואר.
כל העדכונים - חדשות ראש העין