סכסוך אלים ומוכר בין שתי משפחות מראש העין, הסלים במהלך השבת האחרונה. על אף צו הרחקה הדדי שיש לבני שתי המשפחות האחת מהשנייה, הפרה אחת המשפחות את הצו והתקרית הסתיימה בבית החולים.
1 צפייה בגלריה
מתפללים בית כנסת - תמונת פייסבוק
מתפללים בית כנסת - תמונת פייסבוק
(צילום המחשה: shutterstock)
מהחקירה עולה כי בני משפחה אחת הגיעו אל בית הכנסת בו מתפללים בני המשפחה האחרת, שם החלה קטטה רבת משתתפים. למרות ההיסטוריה האלימה בין שני הצדדים, במשטרה החליטו לעצור רק מעורב אחד ממשפחה אחת, בעוד בני המשפחה השנייה שוחררו לאחר חקירה.
קראו גם:
מפרטי האירוע עולה כי אבי אחת המשפחות, בן 65, שהיה בבית הכנסת יחד עם שני בניו, הופתע על ידי הגעתם של בני המשפחה האחרת המורחקים מבית הכנסת בו הוא מתפלל. הוא הותקף בברכיות לפניו ואושפז עם לסת שבורה.
אחד מבניו של האיש, חייל שהיה במקום לצורך תפילה, הגן על עצמו ועל אביו המבוגר. במהלך הקטטה אף נשך את אוזנו של אחד התוקפים, ותלש לו חלק מהאוזן.
"אותו בחור נשאר בלי חלק מהאוזן", מאשרים במשטרה את האירוע, אך לא יודעים להסביר מדוע רק הוא זה שנעצר ולא התוקפים. זאת על אף סרטוני מצלמות האבטחה של בית הכנסת שמתעדות היטב את האירוע, ואת הקטטה ההמונית.
"מסרטון שהוצג לבית המשפט ניתן ללמוד כי דווקא המתלוננים, הם אלו שהחלו בתקיפת החייל העצור ואביו, וכי המתלונן הפר צו הרחקה בכך שהגיע לבית הכנסת", ציין בית המשפט, שהסכים להשאיר את החייל במעצר לצורכי חקירה רק לעוד מספר שעות בלבד.
מהמשטרה נמסר: "שוטרי תחנת ראש העין פתחו בחקירה עם קבלת דיווח במהלך החג בדבר סכסוך אלים בין שני שכנים בעיר, במסגרתה נשך אחד החשודים את אוזנו של הקורבן וכתוצאה מכך נתלשה חלק ממנה. השוטרים עצרו לחקירה את החשוד בתקיפה, תושב העיר בן 19, בסיומה נכלא. בכוונת המשטּרה להביא היום את החשוד לדיון בבית המשפט, בהתאם לצורכי החקירה, בבקשה להאריך את מעצרו".
כל העדכונים - חדשות ראש העין