מתחילים לעבוד: היום (שלישי) צפוי להתקיים טקס השבעת מועצת העיר החדשה שנבחרה בסוף החודש שעבר. בינתיים, הודיע ראש העירייה הנכנס רז שגיא כי חתם על הסכם קואליציוני עם סיעת "עשייה מנצחת" בראשות איתי ונה. מי שעוד ירכיבו את הקואליציה ככל הנראה הם חברי "ראש העין מתקדמת-יש עתיד" ו-"הבית שלנו".
2 צפייה בגלריה
רז שגיא מצביע בקלפי בנווה אפק
רז שגיא מצביע בקלפי בנווה אפק
רז שגיא מצביע בקלפי בנווה אפק
(צילום: באדיבות מטה הבחירות של רז שגיא)

כזכור, סיעת "התחדשות" בראשותו של שגיא קיבלה בבחירות ארבעה מנדטים, בעוד סיעת "עשייה מנצחת" קיבלה לא פחות מתשעה. על פי ההסכם שנחתם בין הצדדים, תקבל סיעתו של ונה סגנות בשכר ומילוי תקן של סגן בשכר למחצית מהקדנציה, כמו גם החזקת תשעה תיקים ביניהם- תכנון והנדסה, שפ"ע, נשים ומגדר, תרבות, ספורט, נוער וצעירים.
"מחר, בטקס חגיגי ובישיבת מועצת העיר הראשונה, כולנו נשבעים אמונים למדינת ישאל וכולנו מקבלים על עצמינו את האחריות הגדולה שאתם, תושבות ותושבי ראש העין, הענקתם לנו בבחירתכם ובבקשתכם שנתחיל לעבוד למען העיר האהובה שלנו", כתב שגיא ברשת החברתית.

2 צפייה בגלריה
(איתי ונה. צילום: באדיבות ונה)

קראו גם:

כאמור, אל 13 חברי המועצה מטעם שתי הסיעות הגדולות בעיר, צפויים לחבור גם חברי סיעת ראש העין מתקדמת-יש עתיד שכוללת את סיגל שיינמן ואילן אפלבוים, וכן את ראש סיעת הבית שלנו, עדי אביני. על פי המסתמן צפוי שגיא להנות מקואליציה רחבה, כשהסיעה היחידה שנותרה בחוץ היא איחוד שס והציונות הדתית, לה שלושה מנדטים.