תמונת מצב הקורונה בראש העין: מספר המאומתים בעיר ממשיך לזנק ועומד הבוקר (רביעי) על 1,860. העיר מוגדרת כאדומה (וכך גם כל שכונותיה), עם הציון 9.9 במדד הרמזור של משרד הבריאות. עוד עולה מהנתונים כי אחת מכל כעשר בדיקות המתבצעות בעיר יוצאת חיובית.
1 צפייה בגלריה
תור לבדיקת קורונה באולם סימפוניה ראש העין
תור לבדיקת קורונה באולם סימפוניה ראש העין
תור לבדיקת קורונה באולם סימפוניה ראש העין
(צילום: פרטי)
"אנו מודעים לעומס במתחמי הבדיקות המהירות בסימפוניה וברחוב וגנר לחברי קופת חולים כללית בעיר", נמסר היום מהעירייה. "על אף שהמתחמים אינם מופעלים על ידי העירייה, צוותי השיטור העירוני נמצאים בסביבה ומסייעים לשמירה על הסדר. מד"א תיגברה את מספר הבודקים לבקשת העירייה, אך עדיין נרשמים עומסים גדולים בעקבות התחלואה הגבוהה".
קראו גם:
כחלק מהרצון להקל על הממתינים החלה העירייה לחלק בלונים בצורות לקטנטנים. כמו כן הספרייה העירונית התגייסה להעמיד דוכן ספרים לרווחת הממתינים.
נרשמה לאחרונה עלייה במספר המתחסנים בקרב ילדים. נכון להיום 32.6% מגילאי 5 - 11 התחסנו. מקרב כלל הציבור, מספר המתחסנים מנה ראשונה הוא 47,797 ומספר המתחסנים מנה שלישית הוא 34,041.
מתחם בדיקות pcr ייפתח ביום שישי הקרוב בתיכון בגין רחוב ג'ון קנדי 8 ויפעל בשעות 08:00-14:00. כמו בכוונת העירייה לפתוח תחנת בדיקות דרייב אין בעיר.
בבית החולים בילינסון מאושפזים עשרה חולי קורונה במצב קשה
כל העדכונים - חדשות ראש העין