בלי בושה: תושב אלעד בשנות ה-30 לחייו, שהתחזה לאדם אחר בפייסבוק, יצר קשר עם שני נערים והציע לקיים איתם יחסים אינטימיים תמורת תשלום. אלא שבשני המקרים בהם נפגשו עימו, קיבלו את כספו ועזבו את המקום.
1 צפייה בגלריה
ניידת משטרה
ניידת משטרה
ניידת משטרה
(צילום: רועי אלמן)
על פי כתב אישום שהוגש השבוע נגד האיש, עולה כי בחודש דצמבר 2020 הוא יצר פרופיל פיקטיבי ברשת החברתית ובאמצעותו יצר קשר עם קטין בן 16.5.
השניים התכתבו במשך מספר שבועות ובאחת ההתכתבויות הציע הנאשם כי הם ייפגשו עם חברו של הקטין בתמורה לתשלום. הנאשם אף שאל את הקטין איתו התכתב האם הם יתפשטו ויגעו אחד בשני כשהוא צופה בהם, ובהמשך שאל אם יוכל לבצע בהם מין אוראלי ונענה בחיוב.
השלושה קבעו להיפגש בשדרות רוטשילד בתל אביב וסיכמו כי הנאשם יעביר מחצית מהסכום בתחילת המפגש ואת החצי הנותר לאחריו. הנאשם הגיע למקום ברכבו ושם פגש בקטינים ששהו באזור עם אדם נוסף. לאחר שהעביר להם 1,000 שקלים שמהווים מחצית מהסכום, טענו הקטינים כי הם הולכים לאכול ועזבו את המקום יחד עם האדם הנוסף מבלי שחזרו אליו.
קראו גם:
מספר ימים לאחר מכן, פנה הנאשם אל הקטין עימו התכתב ושאל לפשר היעלמותם. בהמשך התכתבו השניים וקבעו להיפגש שוב כשהנאשם טען בפני הקטין שיבצע בו אקט מיני ובתמורה ישלם לו 900 שקלים.
בהמשך להתכתבות, הגיע באותו יום הנאשם עם רכבו לצומת שילת ושם פגש את הקטין שנכנס לרכב ויחד הם המשיכו ליישוב מתתיהו. כשהגיעו ליישוב , עצר הנאשם את הרכב במקום כלשהו, מסר את הכסף לקטין והניח את ידו על רגליו. מיד לאחר מכן, יצא הקטין מהרכב וטען כי אביו נמצא בקרבת מקום. בשל דבריו של הקטין נסע הנאשם מהמקום.
כעת מואשם האיש בבית משפט השלום בפתח תקוה בשני סעיפים של ניסיון צריכת מעשה זנות מקטין.
כל העדכונים - חדשות ראש העין