אב לתלמיד בבית ספר יסודי בראש העין, איים על המחנכת של בנו ועל מספר אנשי צוות נוספים. אתמול (רביעי) הוצא נגדו צו הרחקה מהמורה וממוסד החינוך.
1 צפייה בגלריה
ההודעות שנשלחו על ידי האב
ההודעות שנשלחו על ידי האב
ההודעות שנשלחו על ידי האב
(צילום: צילום מסך, המחשה: מוטי קמחי)
קראו גם:
לדברי גורמים המעורים בפרטים מדובר בתושב העיר שמתחילת שנת הלימודים איים כבר מספר פעמים על אנשי צוות שונים בבית הספר ואף ניסה לתקוף פיזית חלק מהם. בימים האחרונים, חשד האב כי בנו נפל בשטח בית הספר ובעקבות זאת דרש בהודעת וואטסאפ לשוחח עם המורה.
לאחר שהשיבה לו כי גורם אחר מבית הספר יצור עמו קשר, החל האב במטר קללות ואיומים כמו "אתם תשלמו על זה...", "תראח (טעות במקור) איזה סרט יהיה היום", "מי שפגע בילד שלח (טעות במקור) נרצח היום".
בעקבות הדברים, הוגשה תלונה במשטרה נגד האב וכן הוגשה בקשה להוצאת צו למניעת הטרדה מאיימת. אתמול אסר שופט בית משפט השלום בפתח תקוה על האב להטריד את המורה בכל דרך ובכל מקום; ליצור קשר בכתב, בע"פ או בכל אמצעי אחר וכן אסר עליו להימצא במרחק של עד 100 מטרים מדירת מגוריה ומבית הספר. כל זאת עד לדיון שייערך בנוכחות שני הצדדים ביום ראשון הקרוב.
יו"ר שלוחת הסתדרות המורים בראש העין שנפתחה לאחרונה בקונסרבטוריון העירוני, ענת פרחי, ציינה כי "מדובר במקרה חמור שבו אחד ההורים בחר בדרך שאינה מקובלת לא עלינו, לא על משרד החינוך ולא על גורמי אכיפת החוק ולראייה האב הורחק מהמורה ומבית ספר.
"כנציגת הסתדרות המורים בראש העין והסביבה אעשה הכל כדי לדאוג לרווחתם ולזכויותיהם של המורים, הגננות והמנהלים ובמיוחד לשמור על תחושת הביטחון שלהם בעבודה החינוכית החשובה שהם עושים יום יום".