כתב אישום הוגש ביום חמישי האחרון נגד שוהה בלתי חוקי (34) שגנב רכב לאור יום ומול עיני בעליו ברחוב הנביאים בראש העין, וימים ספורים לאחר מכן פרץ לבית ברחוב העצמאות ממנו גנב תיק ובו ארנק שמכיל בין היתר כרטיסי אשראי. הוא נעצר בשבוע שעבר בפארק סילבר ואף הזדהה כאדם אחר.
1 צפייה בגלריה
פורץ
פורץ
פורץ
(צילום המחשה: shutterstock)
על פי כתב האישום, בתאריך ה-6 במאי בשעת צהריים, הגיע בעל הרכב שעובד כשליח בחנות בעיר לרחוב הנביאים כדי למסור הזמנה ללקוחה והשאיר את הרכב מונע כשבתוכו סחורה בשווי 5,000 שקלים.
הנאשם שצפה במתרחש החל לרוץ לכיוון הרכב, נכנס פנימה וסגר את הדלת. השליח הגיע לצידו השני של הרכב ופתח את דלת המושב שליד הנהג במטרה למנוע מהחשוד לגנוב אותו, אלא שאז המשיך החשוד בנסיעה והשליח קפץ ממקומו כדי שלא יפגע.
ימים ספורים לאחר מכן, פרץ החשוד לבית ברחוב העצמאות בזמן שבני הבית שהו בו, כולל תינוקת בת חודש וחצי, ומשם גנב את תיקה של אחת הדיירות ובו ארנק שמכיל כרטיסי אשראי, תעודת זהות, רישיון נהיגה וגיפט כארד.
החשוד כאמור נעצר בשבוע שעבר בפארק סילבר וניסה להערים על השוטרים כשהזדהה כאדם אחר. אם לא די בכך, גם בחקירתו בתחנת המשטרה המקומית, לקח החשוד מעטפה שהונחה על השולחן ובה היה מכשירו הסלולרי ולאחר מכן הניחה על הרצפה והחל לדרוך עליה כדי לשבש את הליכי החקירה.
קראו גם:
כעת מואשם החשוד בארבעה סעיפי אישום שכוללים כניסה לישראל שלא כחוק, הפרעת שוטר במילוי תפקידו, פריצה לרכב בכוונה לגנוב, גניבת רכב, נהיגה ללא רישיון, נהיגה ללא ביטוח, התפרצות למגורים, גניבה, ושיבוש הליכי משפט.
כל העדכונים - חדשות ראש העין