בני המשפחה כואבים והמומים: אורי להב, תושב ראש העין, התמוטט ביום שלישי בחדר מלון בצפון הארץ בו שהה בחופשה עם בת זוגתו, ולאחר מאמצי החייאה נקבע מותו, יממה לאחר שחגג יום הולדת 50.
תחילה דיווחו במד"א כי בשעה 11:28 התקבלה קריאה על גבר שנחנק במהלך האוכל במלון במועצה אזורית גליל עליון כשכאמור לאחר מאמצי החייאה נקבע מותו.
2 צפייה בגלריה
אורי להב
אורי להב
אורי להב
(צילום: באדיבות המשפחה)
היום טוענים בני משפחתו כי אורי עלה לחדר בו שהה עם בת זוגתו ולאחר זמן קצר התמוטט. גופתו הועבר למכון לרפואה משפטית ולמרות שהלווייתו נערכה אתמול, טרם נקבעה סיבת המוות. "הוא היה אדם בריא, ללא מחלות רקע", אומר היום אחיו רוני.
יממה לפני המקרה הנורא, חגג אורי, קופירייטר, יועץ שיווקי וכותב תוכן במקצועו, את יום הולדתו ה-50 ואף שיתף בדף הפייסבוק שלו תמונות וסרטון מטיסה בכדור פורח.
"אחי היה אדם מאוד מיוחד", אומר רוני. "הוא אהב מאוד את החיים וחי אותם בצחוק, בשמחה והנאה. אורי היה שנון מאוד, יצירתי, עם חוש הומור, היה מסור מאוד לילדים שלו, עשה בשבילם הכל וטיפל במסירות גם בלוקה, כלבתו האהובה. בנוסף, הוא יצר סדאנות להעצמה, התפתחות אישית , קופירייטינג, ותמיד למד ולימד אחרים".
2 צפייה בגלריה
אורי להב
אורי להב
אורי להב
(צילום: באדיבות המשפחה)
מתי שוחחתם בפעם האחרונה?
"יום לפני שהתקשרתי לברך אותו ליום הולדתו. הוא היה מאושר אחרי תקופה קצת לחוצה, בעיקר בעבודה. הוא סיפר שהוא נהנה מאוד וחיכה לחופשה הזו הרבה זמן. דיברנו על הילדים, הוא היה גאה בהם ובסוף הוא אמר לי :'יש לנו גנים טובים, תראה את אבא בן 85. אני מרגיש צעיר".
בין שלל עיסוקיו, היה אורי חבר גם בקבוצות בארגון 'biz make biz'(עסקים עושים עסקים). אילן, שותפו במהלך השנה האחרונה בקבוצה שהקימו יחד סיפר: "כשנכנסתי לארגון, אמרו לי 'אתה צריך חונך' וביקשו ממני לבחור בין שני אנשים. נכנסתי לפרופיל של אורי, ראיתי פרופיל מדליק, הוא היה נראה לי בראש טוב ובחרתי בו.
התקשרתי אליו, הצגתי את עצמי ודקה אחת לא קיבלתי חונכות כי מהרגע הראשון היה חיבור מצוין בינינו. היה לו חשוב שנבנה קבוצה שעושה נטוורקינג כמו שצריך ולשם הלכנו. עכשיו אני צריך להמשיך את זה לבד.
"הוא השלים אותי בכל דבר שעשיתי. בחיים לא חשבתי ששותפות יכולה להיות כזו קלה, כזו זורמת וכזו משלימה. היינו מעבירים מפגשים יחד וכולם אמרו 'בטוח אתם מסתדרים'. היה בינינו סנכרון מטורף. כל כך הרבה אנשים כותבים עליו, כולם אהבו אותו, כולם העריכו אותו וכולם בהלם עכשיו".
קראו גם:
מותו הפתאומי של אורי, גרר תגובות רבות ברשת החברתית מצד מכרים וחברים שהתקשו להאמין כיצד הסתיימו חייו של יקירם, רגע לאחר שבירכו אותו ליום הולדתו. "אני נמצא בפרופיל הפייסבוק שלך אורי היקר, ולא מאמין שאתה כבר לא איתנו, רק לפני מספר ימים חגגת יום הולדת חמישים", כתב אחד ממכריו.
הלווייתו של אורי נערכה אמש בבית העלמין בראש העין. אורי הותיר אחריו את אביו יוסף, אחים- רוני, רונית וארז, ושני בנים- נועם (18) ואופק (21).
יהי זכרו ברוך.