סרטונים שעלו לרשת החברתית על ידי מאמן טניס בראש העין, מציגים תמונה עגומה בדמות פסולת רבה וסדקים ברצפת הבטון במגרשי הספורט שבגן המומינים בשכונה הותיקה וכן בסקייטפארק.
1 צפייה בגלריה
"הזנחה בכל מקום"
"הזנחה בכל מקום"
"הזנחה בכל מקום"
(צילום: בר נורדמן)
"אני תושב רמת השרון וכבר שהתחלתי עם שיעורי הטניס בראש העין לפני כשנה, היה נראה לי תמוה עניין ההזנחה והניקיון", אומר בר נורדמן, שמגיע מהעיר בה נמצא מרכז הטניס הגדול במדינה.
"מסיכות על הרצפה, גרעינים, בקבוקים, שקיות אוכל, כוסות חד פעמיות ועלים מפוזרים לאורך כל המגרש. במגרש שבגן המומינים ישנם גם סדקים ברצפה. כל הדברים הללו מורידים את רמת הביטחון של המתאמנים, מורידים את החשק והכי חשוב עלולים להוביל לפציעות. לא פעם הלב שלי מחסיר פעימה במהלך האימונים".
פנית למוקד העירוני כדי לטפל בתופעה?
"במהלך השנה יצרתי קשר עם 106 שיפתרו את הבעיה. באמת באו וניקו אבל הבנתי שאם אני רוצה שהמגרש יהיה נקי אני צריך כל שבוע או שבועיים לפנות אליהם. אחרי הפעם האחרונה המגרש אמנם לא היה נראה אותו דבר אך גם נקי הוא לא היה. כנראה שהרימו חלק מהפסולת והשאירו את השאר".
בתור תושב רמת השרון, מה אתה חושב על מה שקורה בראש העין?
"זה הבדל של שמים וארץ. ברמת השרון יש אחזקה של 24/7. המגרשים חייבים להיות מצוחצחים ולא רק הם, גם דרכי הגישה והסביבה שלהם. הכל מתוקתק. פה אני מגיע למגרשים שביום יום משמשים למגרשי קטרגל ואני דואג לחבר להם רשתות. ראש העין גדלה, יש אוכלוסיה צעירה שצריכה לקבל מענה. אז אני לא מדבר על מגרשים כמו ברמת השרון אבל כן צריך שיהיו עוד 2-3 תקניים שמיועדים לטניס בלבד. אני לא גר בעיר, אני עושה את העבודה שלי אבל יכולים להיות פה תנאים הרבה יותר טובים".