מזעזע: כתב אישום הוגש אתמול (שלישי) לבית המשפט נגד תושב אלעד בשנות השלושים לחייו בחשד שתקף את אשתו במספר הזדמנויות, בין היתר לעיני ילדיהם הקטנים, ואיים עליה כי היא תהיה "שירה איסקוב 2".
1 צפייה בגלריה
שירה איסקוב בבית המשפט
שירה איסקוב בבית המשפט
שירה איסקוב
(צילום: הרצל יוסף)
על פי כתב האישום, רצף האירועים בין השניים החל בחג השבועות האחרון אז בזמן שהאישה ערכה את שולחן האוכל , נכנס החשוד אל הבית ומסיבה שאינה ידועה תקף אותה במכת אגרוף בעינה וגרם לה לחבלה.
האירועים האחרים שמתוארים בכתב האישום התרחשו בחודש האחרון. כך למשל, במהלך ויכוח בין השניים על רקע אי שביעות רצון החשוד מהתנהלותה של אשתו, איים עליה מספר פעמים ואמר לה כי היא תהיה "שירה איסקוב 2".
במהלך ויכוח אחר, זרק החשוד אל עבר אשתו צעצועים וכן את מכשירו הסלולרי שפגע בפניה. מיד לאחר מכן איים כי אם תלך להוריה הוא ישבור את רכבו של אביה ויפנצ'ר לו את הגלגלים. בתגובה, השליכה האישה צעצועים לכיוונו שלא פגעו בו כשבמקביל ניסתה להימלט לחדרה של ביתם הקטנה. אלא שאז תפס אותה האיש בשערות ראשה, ומול עיניהם של ילדיהם הקטנים משך אותה מסלון הבית לחדרה של ביתם, שם הטיח את ראשה על רצפת החדר וגרם לה לזעזוע. האישה הצליחה להתעשת, וברחה עם ילדיהם אל בית הוריה.
קראו גם:
עוד מתואר בכתב האישום כי באותו ערב הגיע האיש אל בית הורי אשתו, קילל אותה בפני אחיה ועזב את המקום. למחרת, הגיע שוב אל הבית, ניפץ את אחד מחלונות רכבו של חמו באמצעות לבנה, ועזב שוב את המקום.
לאחר אירועים אלו, נעצר האיש ושוחרר ימים ספורים לאחר מכן בתנאים מגבילים, אלא שגם הם לא מנעו ממנו להגיע שוב לביתו תחת השפעת אלכוהול תוך שהוא אומר לאשתו "אני אבוא לפה מתי שאני רוצה, אני לא שם עלייך ולא על המשטרה". בהמשך אמר לילדיו הקטנים "אמא נחשבת לאישה מתה".
כעת, מואשם האיש בבית המשפט בגין שורה של עבירות, בהן :תקיפת בת זוג, איומים, היזק לרכוש במזיד, חבלה במזיד ברכב, הפרת הוראה חוקית ועוד.