רוצים פסטיבל? תשלמו: עיריית ראש העין קיימה בשבוע שעבר פסטיבל בירה חגיגי בעיר, אך לא מעט תושבים נותרו מתוסכלים לאחר שנאלצו לשלם 30 שקלים על כרטיס כניסה, בעוד מבלים באירועים דומים ברשויות אחרות נהנו מכניסה חופשית.
"גם גובים ארנונה מטורפת וגם צריך לשלם על הופעות", כתב אחד התושבים ברשת החברתית.
2 צפייה בגלריה
פסטיבל בירה
פסטיבל בירה
פסטיבל בירה. למה הכניסה בתשלום?
(צילום המחשה: shutterstock)
על אף שבמסגרת הפסטיבל הופיעו באמפיתיאטרון העירוני אמנים שונים כמו טונה, בר צברי, יסמין מועלם ואודיה, תושבים רבים הלינו על כך כי לא היה הוגן לגבות מהם תשלום כאשר לפסטיבלי בירה בערים שונות דוגמת פתח תקוה והוד השרון השכנות, נתניה ועוד, בהם נערכו גם כן הופעות, יכלו המבלים להיכנס ללא עלות. נוסף על כך, גם הכניסה לפסטיבל הג'אז והבירה בראש העין בשנה שעברה הייתה חופשית.

קראו גם:


2 צפייה בגלריה
קצת בירה בחיק הטבע
קצת בירה בחיק הטבע
בערים אחרות הכניסה הייתה בחינם
(צילום: Shutterstock)

כאמור, בעקבות גביית דמי הכניסה, הביעו תושבים רבים את תסכולם ברשתות החברתיות. "בושה שדורשים תשלום לכניסה למופעים שבפועל ממומנים מהכיס שלנו התושבים", כתבה תושבת ואחרת הגיבה בכעס: "למה הכל הפוך בעיריית ראש העין?".
מעיריית ראש העין נמסר בתגובה: "תושבי העיר ואורחים רבים הגיעו ונהנו מפסטיבל בירה וג'אז עם הופעות של מיטב האמנים. מדובר בתשלום סמלי שכלל גם משקה ראשון חינם. אנו מזמינים את תושבי העיר לעקוב אחר הפרסומים, להגיע וליהנות ממגוון המופעים הנוספים המתוכננים להתקיים בעיר".