יוצאים מהסגר: ביום ראשון, בהתאם להחלטת הקבינט, יחזרו לפעילות גני הילדים גם בראש העין. כמו כן, יחזרו לפעילות מעונות היום של החברה העירונית. מהעירייה נמסר כי מוסדות החינוך יהיו ערוכים, נקיים ומוכנים לחזרת התלמידים. צהרוני החברה העירונית ומוסדות החינוך התורני יפעלו החל מיום שני.
1 צפייה בגלריה
צהרונים
צהרונים
חוזרים לגנים
(צילום: shutterstock)
קראו עוד:
כחלק מההיערכות, ביצעה העירייה פעולות ממוקדות בשכונות בהן רמת התחלואה גבוהה: צוותי הגנים יוצרים קשר עם ההורים לוודא כי אין בביתם חולה מאומת וכי יש הקפדה על ההנחיות. בנוסף למדידת חום לה נדרשים לבצע ההורים בכל בוקר לפני מילוי הצהרת בריאות, בכל גני הילדים בשכונות אלה, יוצבו מדחומים ותתבצע בדיקת חום עם ההגעה לגן.
מוקד החינוך יהיה פתוח גם ביום שישי בשעות 08:00-12:00 ובמוצ"ש, שעה לאחר צאת השבת ועד השעה 22:00
בטלפון 106 שלוחה 2. לאחר שעות הפעילות של מוקד החינוך ניתן לפנות למוקד העירוני 106, 24 שעות ביממה.
מוקדי מקום בלב פתוחים: מעונות יום – אלונה מלמוד: 0523389433. צהרוני גנ"י: מירב כבל, 054-4940138, מארי בן משה, 050-9117463. השמרטפיות לא ימשיכו לפעול.
חשוב לדעת לפני שליחת הפעוט למסגרת:
אם בן בית נדרש לבידוד: יש לשמור על בידוד הרמטי משאר בני הבית, אם לא ניתן- כל בני הבית נדרשים בבידוד. אין לשלוח את הילדים למסגרות החינוכיות.
אם בן בית נמצא חולה מאומת: כל בני הבית יכנסו לבידוד, יאשרו בידוד באתר משרד הבריאות ויפנו לקופת החולים לביצוע בדיקה לכל בני המשפחה. אין לשלוח את הילדים למסגרות החינוכיות.
יש להקפיד על הנחיות מדידת חום בכל בוקר ומילוי הצהרת בריאות.
כל העדכונים - חדשות ראש העין