פרשת מעון בני ציון: הפרקליטות הגישה בימים האחרונים כתבי אישום חמורים נגד שני עובדים נוספים במקום, אדם קשקוש (29) ו-עאתיאן קשקוש (21), תושבי קלנסוואה, בחשד שתקפו את החוסים חסרי הישע בצורה קשה והטילו עליהם אימה.
1 צפייה בגלריה
מעון בני ציון
מעון בני ציון
מעון בני ציון
(צילום: יריב כץ)
שני העובדים הללו מצטרפים לליאת סלאמה, ולנטינה קליימן ו-וראיסה גרצ'יוב, שבשבוע שעבר הוגשו נגדם כתבי אישום בפרשה.
לפי כתבי האישום שהוגשו נגד השניים , אשר מתייחסים למקרים שאירעו בין חודש נובמבר 2021 לינואר 2022, עולה כי השניים חשודים כי תקפו את החוסים במטרה להטיל את מרותם , להענישם או להפחידם.
קראו עוד >>
נגד עאתיאן נטען כי הכה את החוסים בראשם ובגופם, דחף אותם, צבט אותם, אחז בחוזקה בעורפם, כאשר חלק מהעבירות ביצע יחד עם איש צוות נוסף. כמו כן, נמנע עאתיאן מלדווח למשטרה או לעובד סוציאלי על תקיפות להן היה עד שבוצעו בחוסים על ידי איש צוות אחר ובכך איפשר את המשך התקיפה וההתעללות בהם.
נגד אדם נטען כי הכה את החוסים בראשם ובגופם, דחף אותם ואחז אותם בחוזקה בחלקים שונים בגופם.
כמו עאתיאן, גם הוא נמנע מלדווח על תקיפות מצד איש צוות אחר, שלרוב היה זה לאית סלאמה (24) נגדו הוגש לאחרונה כתב אישום לבית המשפט המחוזי לאחר שנחשד כי התעלל בחוסים במאות הזדמנויות שונות.
כתב האישום פירט שורת מקרים איומים. שבין היתר הטיל סלאמה מימיו על מיטת אחד החוסים, הצית אש בפניו של חוסה אחר ובצמוד לאיבר מינו, אחז בחלקי גוף אינטימיים של חוסים נוספים, הצליף בגופם בעזרת כבל, דרך על ראשם ברגליו וחנק אותם.
כעת מואשמים השניים בתקיפת חסר ישע על ידי אחראי הגורמת חבלה של ממש, תקיפת חסר ישע על ידי אחראי הגורמת חבלה של ממש בצוותא והפרת חובת דיווח.
לכל העדכונים - חדשות ראש העין