האלימות בבתי החולים: צעיר בשנות העשרים לחייו מפתח תקוה, מואשם כי השתולל בבית החולים השרון בעיר כשהוא תחת השפעת אלכוהול.
2 צפייה בגלריה
בית חולים השרון
בית חולים השרון
בית חולים השרון
(דוברות בית החולים)
בין היתר הוא נחשד כי ירק על אחות, השליך לכיוונה שקית בגדים, איים על חייה ועל חיי מאבטחים במקום וניפץ חלון ניידת משטרה אליה הוכנס.
המקרה התרחש בתחילת יולי, אז פונה הצעיר לבית החולים כשהוא תחת השפעת אלכוהול. במסגרת הטיפול שקיבל, הודיעה האחות לנאשם שלא הגיב באותו הזמן כי בכוונתה למדוד לו חום באמצעות מדחום רקטלי.

2 צפייה בגלריה
מעצר עבריין מין - תמונת פייסבוק
מעצר עבריין מין - תמונת פייסבוק
המחשה
(צילום: shutterstock)

על פי כתב האישום, בשלב זה איבד המטופל את עשתונותיו. תחילה זינק ממיטתו, תלש את האלקטרודות שהיו מחוברות לגופו, כשאחת מהן פגעה באחות ולאחר מכן אמר לה: "תראי מה יקרה לך". בהמשך ירק הצעיר על האחות, השליך שקית בגדים לעברה ואף ירק לכיוונה של רופאה ששהתה במקום.
עוד מתואר בכתב האישום, כי במקום לעצור, המשיך החשוד בשלו כשאיים על חייהם של שני מאבטחים וביצע לעברם תנועת שיסוף. בעקבות השתלשלות האירועים, הגיעו למקום שלושה שוטרים שהעלו את הנאשם לניידת והחלו בנסיעה לכיוון תחנת המשטרה.
אלא שהצעיר המשיך להשתולל, דפק על דלתות הניידת וניפץ את אחד מחלונותיה, כשהנזק מוערך בלמעלה מ-4,000 שקלים.
קראו גם >>>
כעת מואשם הצעיר באיומים, תקיפת עובד ציבור והיזק לרכוש במזיד.
למעשה, מדובר במקרה אלימות שני במוסד רפואי בעיר בתוך פחות מחודשיים, לאחר ביום חמישי שעבר, מטופל בשנות השלושים לחייו ששהה בהתאוששות בבית החולים בילינסון, קם ממיטתו, ניגש לתחנת האחיות והחל להשתולל תוך שהוא מקלל את הצוות, מאיים וזורק קלסרים. גם מקרה זה הסתיים רק לאחר התערבות אנשי ביטחון ושוטרים שהוזעקו לבית החולים.