1 צפייה בגלריה
הדמיית הסניף החדש של הוופל בר - באדיבות פרי טהר עיצוב פנים
הדמיית הסניף החדש של הוופל בר - באדיבות פרי טהר עיצוב פנים
הדמיית הסניף החדש של הוופל בר - באדיבות פרי טהר עיצוב פנים
חובבי הקולינריה בראש העין שימו לב: בשבועות הקרובים (אין עדיין תאריך מדויק) ייפתח בעיר סניף של רשת וופל בר, הידועה בוופל הבלגי והקרפים אותם היא מגישה.
הסניף בראש העין יהיה ה-17 במספר של הרשת הפרוסה ברחבי הארץ, כשגם הסניף ה-18 כבר הולך ונבנה לו ביישוב אפרת שבגוש עציון. המסעדה החלבית תמוקם ברחוב העבודה 14 ותכיל כ-250 מקומות ישיבה עם אפשרות לקיום אירועים במקום. בסניף הושקעו כ-2.5 מיליון שקלים כשלפי דבריו של בעלי הרשת, אושרי אבוחצירא, ניתן דגש על נראות המקום, הנוחות בו וכן האפשרות להחנות ממש בצמוד.
למי שטרם מכיר, מציין אבוחצירא כי "הייחודיות שלנו זה הוופל הבלגי, הקרפ הצרפתי והקרפ המלוח. זה הדגש, אבל מדובר בבית קפה חלבי בסגנון: איטלקי, ישראלי ודיינר אמריקאי. שילבנו בין שלושת המטבחים, אם זה בנראות של הדיינרים, בטעמים של האוכל האיטלקי-ישראלי, מנות גדולות של סלטים, פסטות, ופוקצ'ות שקולעות לכל מגוון קהל הלקוחות בארץ. מדתי לאומי וחרדי ועד לחילוני. אנחנו ידועים גם בכמות המשפחות שבאות לחגוג ימי הולדת בסניפנו. אין יום שלא חוגגים לפחות 30 ימי הולדת בכל אחד מהסניפים".
אז מה יהיה בתפריט בסניף ראש העין?
"התפריט הינו רשתי וזהה בכל הסניפים. כרשת אנחנו מתאימים את בתי הקפה לאזורים שבהם הם נמצאים ואז בונים לאותו סניף תפריט מנות ספיישל לפי דרישת הלקוחות".
מדוע אתם פותחים דווקא בראש העין?
"אנחנו מגיעים לערים שיש בהן דרישה. כל הסניפים שקיימים נפתחו על ידי זכיינים שפנו אלינו בבקשה להקים אותם באזור מגוריהם. לוופל בר אנשים באים לחגוג, מזמינים מקום ראש, יודעים שרוצים להגיע. אנחנו לא פאסט פוד, אבל כמובן שאנחנו פונים גם לקהל הזה שעובר ורואה אותנו ומחליט להיכנס".
הדמיית הסניף - באדיבות פרי טהר עיצוב פנים
מה הייחודיות של הסניף?
"לכל סניף יש ייחודיות משלו, כל סניף מותאם לאזור שלו. הסניף בראש העין מאוד גדול. בנינו אותו כך שתהיה בו אפשרות לערוך אירועים עד 200 איש, כשיש אפשרות ליצור יחידה בתוך בית הקפה לאירועים פרטיים קטנים יותר".
אבוחצירא פונה לתושבים ואומר "תבואו, תיהנו מחוויה ומהשקעה של זכיינים שהם תושבי העיר, שעשו ולמדו והקימו בית קפה בסטנדרטים גבוהים ביותר. בית קפה כזה במימדים שלו ועם ההשקעה בו, אין בראש העין מבלי לפגוע באיש".