כתב אישום הוגש בשבוע שעבר לבית משפט השלום בפתח תקוה, נגד קשישה (71) תושבת האזור בגין נסיון תקיפת בן זוג, איומים והחזקת סכין שלא כדין. לאחר שתקפה את בן זוגה וניסתה לדקור אותו עם סכין, כיוון שזה לא איפשר לה לצום ביום הכיפורים.
1 צפייה בגלריה
צילום המחשה: shutterstock
צילום המחשה: shutterstock
צילום המחשה: shutterstock
על פי כתב האישום, במועד הרלוונטי היו השניים נשואים והתגוררו תחת קורת גג אחת יחד עם בנם, אשתו וילדיהם הקטינים. מכתב האישום עולה כי הרקע לאירוע, הינו ויכוח שהתעורר בין בני הזוג בערב יום הכיפורים, בתאריך 18.9.18, בנוגע להתנגדותו של הבעל לכך שאשתו תצום, זאת בשל מצבה הבריאותי.
בכתב האישום נטען כי ארבעה ימים לאחר אותו ויכוח בערב יום הכיפורים, נכנסה האישה לחדרו של הבעל והויכוח בין השניים ניצת בשנית. כחלק מכך הלינה האישה בפני בעלה על כך שלא איפשר לה לצום ביום הכיפורים וכן ציינה כי בעקבות כך תאמלל לו את החיים ואף הוסיפה "אם לא תסגרו אותי בבית משוגעים אני ארצח מישהו. העיקר שאהיה בכלא רחוק מכם".
מכתב האישום עולה בנוסף כי למחרת, בשעה 14:59, שעה שכל בני המשפחה שהו בבית, נכנס הבעל לנוח במיטה שבחדרו. אלא שאז, נכנסה האישה בעקבותיו כשבידה סכין בעלת להב באורך כ- 19 ס"מ, התקרבה אל בעלה, בעודו שוכב במיטה והניפה את ידה האוחזת בסכין לעברו. למרבה המזל תפס האיש את ידה של אשתו והצליח להזעיק את בנו לעזרה.
בסיכום כתב האישום נטען כי בנם של בני הזוג הצליח להדוף ולהרחיק את אימו מאביו, בעוד אשתו הזעיקה את המשטרה. השוטרים שהגיעו למקום הבחינו באישה יושבת על הרצפה וממשיכה כל העת לאיים על בעלה כי תהרוג אותו כיוון שלא איפשר לה לצום ביום הכיפורים.