תשלם ביוקר? תביעה בסך של עד 2.5 מיליון שקלים הוגשה לאחרונה נגד עיריית ראש העין על ידי תושב העיר, שבזמן ריצה בטיילת צלילי המוזיקה בדרך מנחם בגין נתקל בבור שהוסתר על ידי צמחיה וכתוצאה מכך קרע את הרצועה הצולבת בברכו ונזקק לניתוח לשחזור רצועות. בהמשך קבע רופא מומחה כי התושב סובל מ-19 אחוזי נכות לצמיתות.
2 צפייה בגלריה
המפגע בטיילת צלילי המוזיקה
המפגע בטיילת צלילי המוזיקה
המפגע בטיילת צלילי המוזיקה
(צילום: פרטי)
על פי כתב התביעה שהגיש התושב באמצעות עורך דינו ארז כהן, הוא יצא בתאריך 10 במרץ 2019 לריצה בטיילת צלילי המוזיקה שבדרך מנחם בגין בעיר. אלא שבמהלך הריצה נתקל בבור שנפער בשביל וכתוצאה מכך סובב את ברכו הימנית.
לאחר הפגיעה פנה התושב לקבלת טיפול רפואי במוקד לרפואה דחופה, שם נמצא כי הוא סובל מכאבים וחבלות בברכו. התושב שוחרר לביתו עם המלצה למנוחה ונטילת משככי כאבים. במקביל פנה לעירייה שתיקנה כעבור זמן קצר את המפגע בשביל ההליכה.
2 צפייה בגלריה
עו"ד ארז כהן
עו"ד ארז כהן
עו"ד ארז כהן
(צילום: מירב רביץ)
משלא חלפו הכאבים בברכו, המשיך התובע בסדרת בדיקות וטיפולי פיזיותרפיה ולאחר מכן נאלץ לעבור ניתוח לשחזור רצועה צולבת קדמית כשבמהלכו אובחן בה קרע מלא. למרות הניתוח וטיפולי פיזיותרפיה רבים המשיך התובע להתלונן על כאבים לאחר עמידה ממושכת, לאחר הליכה ועל נפיחות בברך לאחר מאמץ. בביקורת אצל רופא אורתופד מומחה נקבעו לתובע 19 אחוז נכות לצמיתות.
בכתב התביעה טוען עורך הדין ארז כהן כי: "העירייה אפשרה קיומו של בור/שקע עם צמיחת דשא בשביל ההליכה בפארק המשמש לריצה ולצעידה ובכך סיכנה את העוברים ושבים ומבקרי הפארק ולא דאגה להסירם אלא רק לאחר שמרשי נפגע ודיווח על המפגע".
קראו גם:
עורך הדין כהן תובע בעבור הצעיר סכום של עד 2.5 מיליון שקלים בגין הפסד השתכרות לעבר, הוצאות נסיעה, הוצאות עזרת הזולת, הוצאות עזרים רפואיים, הפסדי כושר השתכרות לעתיד, ונזק לא ממוני בגין כאב וסבל.
תגובת העירייה תובא כשתתקבל.
כל העדכונים - חדשות ראש העין