עונש הולם? תושב ראש העין בשנות הארבעים לחייו, עובד מדינה ברשות המסים, שהורשע בתקיפת בת זוגתו לעיני ילדיהם הקטנים וגרם לה לחבלות, נידון על ידי בית משפט השלום לשלושה חודשי מאסר על תנאי בלבד. בדיון שנערך בעניינו בימים האחרונים התחשב השופט בכך שהמורשע נעדר עבר פלילי, הביע צער וחרטה על מעשיו והיום הוא מנהל קשר תקין עם האישה ממנה התגרש בינתיים.
1 צפייה בגלריה
מעשים מחרידים
מעשים מחרידים
גרר אותה לכניסה לבית לאחר שהעירה לו
(צילום המחשה: shutterstock)
האירוע בגינו הורשע האיש, התרחש בחודש אוקטובר 2019. במהלך ערב שבת בעת שישבו לאכול עם ששת ילדיהם הקטנים (בני 4.5 עד 13) התגלע ריב בינו לבין בת זוגו, במהלכו קם מהשולחן והלך לישון בחדרו.
בבוקר שלמחרת, חימם האיש אוכל, אלא שאז פנתה אליו אשתו והעירה לו על כך. כתוצאה מכך התפתח ריב נוסף בין השניים אל מול ילדיהם. הנאשם ניגש אל זוגתו שישבה על הספה, אחז בגופה ותוך כדי כך נמשכו שיערות ראשה ונפלה המטפחת שעטתה. מיד לאחר מכן גרר אותה על הרצפה לכיוון דלת הכניסה לביתם. באותה העת, הגיע בנם הבכור מחדרו והפריד בין השניים, אך לא לזמן רב.
קראו גם:
בעוד האישה התיישבה שוב על הספה, הגיע אליה בעלה, תפס ברגליה והפיל אותה ממקום מושבה תוך שגבה נחבט ברצפה. לאחר מכן גרר אותה שוב לכיוון היציאה עד שהופרדו השניים. כתוצאה מהמעשים, נגרמו לאישה חבלות וכאבים בגופה ובעיקר בגבה ובמותניה.
לפני מתן גזר הדין, התחשב כאמור שופט בית משפט השלום בפתח תקוה, דרור קלייטמן, בכך שהנאשם הודה במעשיו וכן בכך שהוא נעדר עבר פלילי ומנהל אורח חיים נורמטיבי. כמו כן ציין השופט כי מהתסקירים שהוגשו על ידי שירות המבחן עולה כי הנאשם הביע צער וחרטה על מעשיו ועל הפגיעה שנגרמה למתלוננת וכן כי הנאשם והמתלוננת התגרשו. עוד צוין על פי התסקירים כי כיום מנהלים השניים קשר תקין ומגדלים את ילדיהם בשיתוף פעולה.
בסופו של דבר, גזר השופט על הנאשם שלושה חודשי מאסר על תנאי שיופעלו במידה ויעבור עבירת אלימות בתוך שלוש שנים. בנוסף, גזר עליו השופט 120 שעות לתועלת הציבור בהתאם לתכנית שהוכנה על ידי שירות המבחן.
כל העדכונים - חדשות ראש העין