מאז תחילת הקורונה נהנים תושבי ראש העין משקט יחסי בכל הקשור לטיסות מעל שמי העיר, אך כנראה שזה נגמר, לפחות זמנית. היום (רביעי) הודיעה העירייה כי בעקבות שיפוץ מסלולי הטיסה הראשיים של נתב"ג בשלושת החודשים הקרובים, הנחיתות יופנו למסלולים אחרים: בעיקר 26 ו-21 שעובר מעל תושבי הבתים.
1 צפייה בגלריה
לא התגעגענו
לא התגעגענו
לא התגעגענו
(צילום: קובי קואנקס)
קראו גם:
כזכור, בשנים האחרונות סבלו תושבי העיר לעיתים קרובות מרעש המטוסים שנחתו במסלול 21. על פי המצב הנתון היום, מסלול 21 מוגדר כמסלול משני, אסור בו מעבר מטוסים בעלי 4 מנועים מעל ראש העין ושעות הנחיתה בו מוגבלות לשעות היום בלבד, בימים א'-ו' ללא שבתות וחגים. עם פרוץ מגפת הקורונה, הופחתו כמות הטיסות והתושבים נהנו משקט יחסי בעניין.
אולם, כאמור, שבשלושת החודשים הקרובים שוב צפויים לחלוף מטוסים מעל תושבי ראש העין בתדירות גבוהה. העירייה הודיעה כי לפי הודעה שהתקבלה מרשות שדות התעופה: "בחודש ינואר 2022 יחל שיפוץ תקופתי של מסלולי ההסעה הראשיים של נתב"ג, מסלולים K ו-M, השיפוץ צפוי להימשך כשלושה חודשים.
"שיפוץ מסלולי ההסעה יחייב את סגירתו של מסלול 12-30 כמעט באופן מלא, כך שהנחיתות לנתב"ג יופנו למסלולים חלופיים, בדגש על מסלולים 21 ו-26 לאורך כל שעות היממה. רשות שדות התעופה תעשה כמיטב יכולתה לקיצור לוחות הזמנים של תקופת העבודות, וחזרה מהירה ככל הניתן לתבנית התפעול כפי שהייתה".
כל העדכונים - חדשות ראש העין