החופשה שהפכה לסיוט: תושבת ראש העין בשנות השלושים לחייה מואשמת בבית המשפט כי בעקבות ויכוח שהתגלע בינה לבין בן זוגה בזמן ששהו בחופשה באילת, תקפה אותו באגרופים, בעיטות, סטירות ושריטות ואף שברה את השולחן במרפסת חדר המלון ותלשה טלויזיה מהקיר.
1 צפייה בגלריה
(העיר אילת. צילום: shutterstock)
על פי כתב האישום, האירוע המדובר אירע בחודש מאי אשתקד, אז שהו השניים בחופשה במלון באילת. בזמן ששהו במרפסת החדר במלון התפתח ויכוח בין השניים, בעקבותיו השליכה האישה כוס קפה על השולחן שהתנפץ. מיד לאחר מכן סטרה האישה לבן זוגה ושרטה אותו בכל חלקי גופו עם ציפורניה.
האיש הוציא את בת זוגתו מהחדר, נעל את הדלת ופתח אותה שוב כעבור 10 דקות. הנאשמת חזרה לחדר, סטרה בפניו של בן זוגה, והשליכה את מכשירו הסלולרי לרצפה וזה נשבר כתוצאה מכך. בתגובה, לקח בן הזוג את הנייד של הנאשמת ושבר אותו על ידי כך שהשליך אותו לרצפה גם כן.
הנאשמת המשיכה במעשיה, תקפה את האיש בבעיטות ואגרופים בכל חלקי גופו, גרמה לו לחבלות, ובהמשך תלשה את הטלוויזיה מהקיר, השליכה כסאות מתכת על רצפת החדר וגרמה לנזק במקום.
קראו גם:
האירוע המדובר, אינו האירוע האלים הראשון בין השניים, שכן קדמו לו אירועים נוספים בעקבות מחלוקות בין השניים במהלכם היכתה האישה את בן זוגה, חבטה בו עם מרית ואף איימה עליו בסכין ואילו האיש מצידו שבר חפצים בבית ואף ברכבה כשבין היתר הכה במנגנון פתיחת חלון הרכב כשראה אותה משוחחת עם גבר זר.
כעת מואשמים השניים בבית המשפט, האישה בגין תקיפת בן זוג, איומים והיזק לרכוש ואילו הגבר מואשם בהיזק לרכוש ואיומים.
כל העדכונים - חדשות ראש העין