עם תום החופש הגדול וחודשי הקיץ החמים, חזרו מלבד הלימודים גם פעילויות קבוצות הכדורגל העירוניות בהן לוקחים חלק ילדים רבים.
1 צפייה בגלריה
מגרש האצ"ל. לא בטיחותי ולא מתוחזק
מגרש האצ"ל. לא בטיחותי ולא מתוחזק
מגרש האצ"ל. לא בטיחותי ולא מתוחזק
(צילום: אביתר עמרם)
אלא שההורים זועמים על העירייה בטענה כי אין מגרש כדורגל אחד ראוי בגודל סטנדרטי בכל העיר בו הילדים יכולים לשחק ולהתאמן. "זה מחדל מטורף", אומרת תושבת העיר.
בראש העין אמנם אין קבוצת בוגרים, אך ההורים לילדים שכן רשומים למשחקי הליגות השונות טוענים כי גם את משחקי הבית הם נאלצים לארח בערים שכנות בהיעדר מגרש ראוי. לדבריהם, טרם ברור מתי צפוי להיפתח המגרש בשכונת נצבא, והמגרש היחיד כרגע בעיר שברחוב אצ"ל אינו מתוחזק כראוי.
"יש אמנם שני מגרשי כדורגל סינטטיים בעיר אבל הם קטנים ולא בגודל של מגרש סטנדרטי", אומר אביתר עמרם, אב לילד בקבוצת ילדים. "שראש העין הייתה קטנה היו בה שלושה מגרשים, היום יש בעיר באזור 70 אלף תושבים ואין כאן מגרש אחד נורמלי. המגרש ברחוב אצ"ל לא בטיחותי ולא מתוחזק, אז במקום להכשיר אותו לאימונים ומשחקים הילדים משחקים את כל המשחקים מחוץ לעיר, גם את משחקי הבית שהם כביכול אמורים לארח.
קראו גם:
"במקום שיהיה מגרש ראוי לאימון, 22-25 ילדים צריכים להתאמן במגרש קטן ואז כשהם יוצאים למשחק במגרש סטנדרטי הם לא רגילים לכך וזה משפיע גם על התוצאות. הילדים סובלים ובסוף כל משחק הם בוכים ועל סף שבירה".
מה אומרים בעירייה על כך?
"לפני שנה נפגשתי עם גורמים בעירייה, ואז הדברים התחילו לזוז קצת במגש בנצבא אבל אמרו לנו שהוא יפתח במאי, מה שלא קרה. כרגע אף אחד לא מגיב ונראה שזה לא מעניין אף אחד בעירייה".
תושבת אחרת מוסיפה: "נראה לך הגיוני שיש עיר שאין בה מגרש אחד ראוי שיכול לארח משחקי ילדים או להתאמן בו? זה החיים של הילדים ואין להם מגרשים. זה מטריף אותנו ואנחנו ממש סובלים מהסיפור הזה. אני לא מבינה מדוע לא מקימים מגרש אחד בכל השטח הפתוח באור פסגות כדי שיהיה לילדים היכן להתאמן. כבר הגענו למצב שאנחנו נלחמים על דברים בסיסיים שיהיו בעיר, לא בשביל הילדים שלנו אלא בשביל הנכדים".
תגובת עיריית ראש העין תובא כשתתקבל.