עונת החורף אוטוטו כבר כאן וברחוב הטייס חוששים מפני הצפות ברחוב שלטענתם מתרחשות מדי שנה. "חלק מהדיירים כנראה התרגלו שכך הם פני הדברים בחורף אבל אפשר לשנות הרגלים", אומר אחד הדיירים.
1 צפייה בגלריה
רחוב הטייס בשנה שעברה. התושבים חוששים מהצפות
רחוב הטייס בשנה שעברה. התושבים חוששים מהצפות
רחוב הטייס בשנה שעברה. התושבים חוששים מהצפות
(צילום: באדיבות תושבים)
התושבים ברחוב שנמצא בראש העין הוותיקה טוענים כי אין בו מספיק פתחי ניקוז ולכן הבעיה חוזרת על עצמה בכל שנה. "בכל חורף כשיש גשם חזק כל הרחוב מוצף", אומר דייר ברחוב. "מי שמחנה את הרכב שלו ביום שכזה ברחוב צריך להיכנס עם הרגליים למים. בסופו של דבר המים מחלחלים גם לחצרות ולבתים שלנו וגורמים לנזק. זה לא אמור להיות כך. בכל עיר תקנית יש פתחי ניקוז במרחק של כמה מטרים אחד מהשני".
קראו גם:
פניתם לעירייה בנושא?
"פניתי לעירייה בפעם האחרונה לפני כשלושה שבועות, והתשובה שלהם הייתה שבגלל שהרחוב שלנו נמצא בשיפוע אז לא צריך פתחי ניקוז. זו תשובה מקוממת. כרגע יש אחד בודד בסוף הרחוב אז תאר לך מה קורה כשגם הוא נסתם".
מעיריית ראש העין נמסר בתגובה: "מבדיקה שערכנו, התקבלה פנייה אחת ב-1.9 של תושב אחד למוקד העירוני שהציג חשש מהצפה ברחוב הטייס. הפנייה נענתה באדיבות והועברה לטיפול הגורמים המקצועיים.
נדגיש כי בשנה האחרונה, לא נתקבלו עוד פניות נוספות של תושבי הרחוב בנושא זה. יחד עם זאת, כחלק מההיערכות לקראת החורף, מבוצעים ברחבי העיר ובכללם ברחוב הטייס ניקוי קולטנים. ברחוב הטייס יש נגר עילי המתנקז לרחוב הנביאים הסמוך ובו יש מערכת ניקוז חדשה".
כל העדכונים - חדשות ראש העין