תושבי שכונת צה"ל זועמים על העירייה: לטענתם למרות שחלפו מספר חודשים מאז הוצתו מתקני השעשועים בגינה שבין הרחובות יצחק הלוי לרש"ש, עדיין לא הותקנו מתקנים חלופיים.

2 צפייה בגלריה
הגינה הריקה בשכונת צה"ל
הגינה הריקה בשכונת צה"ל
הגינה הריקה בשכונת צה"ל
(צילום: נתנאל נגר)
כזכור, במהלך חודש יוני האחרון, הוצתו מתקני השעשועים בגינה המדוברת שבשכונת צה"ל. לאחר האירוע, עצרה המשטרה תושב העיר כבן 30 בחשד לביצוע המעשה. אלא שבמקום שתעבור שיקום, טוענים כאמור התושבים כי הגינה הציבורית נותרה מאז מיותמת ממתקנים. "אין מקום קרוב לקחת אליו את ילדי השכונה", אומר עורך הדין נתנאל נגר, חבר מינהלת שכונת צה"ל.
קראו גם:
2 צפייה בגלריה
הגינה השרופה
הגינה השרופה
הגינה אחרי ההצתה
(צילום: דוברות המשטרה)
מה נאמר לכם בעירייה?
"מיד לאחר האירוע אמרו בעירייה שהגינה תשופץ בתוך חודשיים-שלושה עם מתקנים חדשים. ההורים התרעמו וביקשו להקדים את העבודות בטענה כי חודשים יולי-אוגוסט מתקרבים ובהמשך החגים. ואז אמרו לנו שאם אנחנו רוצים שיעבירו מתקנים שכבר קיימים במקום אחר, זה יכול להיות עניין של ימים, אבל אם אנחנו רוצים מתקנים חדשים זה יקח חודשיים-שלושה.
"להבנתי, כבר הוצגה תכנית בעירייה בעלות של כ-700 אלף שקלים, אך לפתע הסכום הועבר לפרויקט אחר וכרגע אין שום צפי לגבי הגעת מתקנים חדשים. מה שעוד יותר חמור זה שעל פי ההיגיון העירייה הייתה אמורה להיות מבוטחת על המתקנים, אך כספי הביטוח במידה והיו כאלו הוקצו לטובת עניינים אחרים", טוענים התושבים.
(המתקנים עולים באש | צילום: דוברות המשטרה)
תגובת העירייה: הנושא נמצא בתוכנית העבודה לשנה הקרובה.
כל העדכונים - חדשות ראש העין