בעירייה פועלים להביא את המטרו לראש העין, כאשר בימים אלה נעשים מאמצים רבים על מנת לכלול את העיר בתכנון המטרו של מטרופולין ת"א.
1 צפייה בגלריה
קו המטרו עד לבת ים
קו המטרו עד לבת ים
קו המטרו
(צילום: נת"ע)
כחלק מאותם מאמצים נערך השבוע דיון בות"ל בהשתתפות ראש העירייה, שלום בן משה, מיטל לוי מנהלת מחלקת תחבורה והצוותים המקצועיים של העירייה.
קראו גם:
ראש העירייה והצוותים המקצועיים הציגו את ההצדקה לתכנון המטרו לעיר, תוך הדגשת ההיבטים התחבורתיים. בדיון השתתפו גם תושבי העיר וחבר המועצה, רז שגיא.
הצוות המקצועי של העירייה, הכולל יועץ איכות סביבה, גיאוהידרולוג, חברה מתמחה בנושא תחבורה ועו"ד המלווה את התהליך, הציגו בדיון גם הם את השיקולים התחבורתיים, הסביבתיים והכלכליים וחידדו את הצורך בהחזרת המטרו לעיר.
ראש העירייה, שלום בן משה: "אנו פועלים בכל הכלים העומדים לרשותנו לתכנון המטרו לעיר. בתוכנית שהציגה נת"ע, לא נבחנו חלופות סביבתיות על-קרקעיות בקטע המוגדר כאזור מי תהום. אני מודה לכל הצוותים המקצועיים על שיתוף הפעולה בהכנת ההתנגדות. בכוונתי להעלות עניין זה בפגישה הראשונה שתהיה עם שרת התחבורה בממשלה החדשה. אני תקווה כי היא תביע עמדה ברורה בעניין זה. נמשיך להוביל קו בלתי מתפשר בכדי להחזיר את תכנון המטרו לעיר".
לעדכונים - חדשות ראש העין