בעקבות העלייה בתחלואה בראש העין: העירייה מגבירה את האכיפה העירונית ואת הבקרה בכל רחבי העיר ובמיוחד בשכונת פסגות שהפכה לכתומה.
1 צפייה בגלריה
עיריית ראש העין הגבירה את האכיפה והביקורת
עיריית ראש העין הגבירה את האכיפה והביקורת
עיריית ראש העין הגבירה את האכיפה והביקורת
(צילום: דוברות העירייה)
נכון לאמש (שלישי), ישנם בעיר 138 חולי קורונה ושיעור הבדיקות החיוביות עומד על 3 אחוזים. כתוצאה מהעלייה בתחלואה, הפכה שכונת פסגות אפק לכתומה. בימים האחרונים בהתאם לנתוני פיקוד העורף, ובעיריית ראש העין החליטו לסגור את גני השעשועים בשכונה לפעילות כשבנוסף לא תידלק התאורה במקומות אלו בשעות הערב על מנת למנוע התקהלויות.
כמו כן, הודיעה העירייה כי תגביר את פעולות האכיפה והבקרה ברחבי העיר כולה, במוסדות החינוך בשעות הכניסה והיציאה, בעסקים ובבתי הכנסת בשיתוף השיטור העירוני והמשטרה.
קראו גם:
בעיריית ראש העין קוראים לתושבים להגיע ולהיבדק במתחם ווק אין שיפתח היום (רביעי) ברחוב שבזי 180 בין 12:00-20:00 וכן מחר, במתחם ווק אין במרכז המסחרי בשבזי 29 באותן שעות ומדגישים כי "עלייה בתחלואה עלולה להביא להגבלות קשות דוגמת סגירת מערכת החינוך, מוסדות דת ופגיעה נוספת קשה בעסקים".
ראש העירייה שלום בן משה: "משפחת ראש העין, אנו נמצאים במגמת עלייה בנתוני התחלואה. אני קורא לכם לקחת אחריות, ללכת להיבדק ולהקפיד על ההנחיות: עטיית מסכה, שמירת מרחק והיגיינה. יחד ננצח את הקורונה".
לעדכונים – חדשות ראש העין