שורת המחדלים בכל הקשור לתכנון תשתיות בראש העין הולכת ומתארכת: כעת עולה כי מספר מעברי חציה לאורך רחוב שלום מנצורה בראש העין הוותיקה אינם מונגשים לנכים ולעגלות.
2 צפייה בגלריה
מעבר חציה לא נגיש ראש העין
מעבר חציה לא נגיש ראש העין
מעבר חציה לא נגיש ראש העין
(צילום: פרטי)
אחד מבין מעברי החצייה הבעייתיים ממוקם בכניסה לשוק, ואחד נוסף בכיכר שבצומת הרחובות המרץ, מנצורה, העבודה ויהושע בן נון. לנכים ולהורים עם עגלות תינוק שמבקשים לחצות את אותם כבישים ממתינה מדרכה גבוהה שאינה מאפשרת להם לעלות עליה באופן ראוי, ולא פעם הם נאלצים להמשיך לנוע על הכביש בצורה מסוכנת.
קראו גם:
"בשנים האחרונות חל שינוי לטובה במישור ההנגשה של המרחב הציבורי ובעיקר בנושא המעבר מהכביש למדרכה, אבל יש עוד הרבה מה לעשות", מציין תושב העיר בתסכול. "במקרה של אותם מעברי חצייה, נאלצתי לנסוע עם הקלנועית על הכביש היות ולא הצלחתי לעשות בהם שימוש".
2 צפייה בגלריה
מעבר חציה לא נגיש ראש העין
מעבר חציה לא נגיש ראש העין
מעבר חציה לא נגיש ראש העין
(צילום: פרטי)
"זה קרה כשעשיתי דרכי למרפאה ברחוב העבודה. נסעתי צפונה על המדרכה של רחוב מנצורה, ובכניסה לשוק, נאלצתי להמשיך על הכביש לכיוון הכיכר. כשהגעתי לכיכר נאלצתי לנסוע גם כן על הכביש גם מאחר ומבוצעות עבודות באזור וגם בגלל שהמעבר במדרכה למעברי החצייה בלתי אפשרי עבור קלנועית או כיסא גלגלים".
רק לפני שלושה חודשים דיווחנו כי באותו רחוב נמצא אי תנועה שהפריד בין הכביש לבין תעלת ניקוז ולאחרונה אף דיווחנו על עמוד תאורה שנמצא במרכז שביל אופניים וכן עמוד תאורה במרכז מדרכה ברחוב שבזי, אשר שניהם מסכנים את משתמשי הדרך.
מעיריית ראש העין נמסר: "למרות תקופת הקורונה עיריית ראש העין ממשיכה בתנופת הפיתוח והנגשת המרחב הציבורי. גם רחובות יהושוע בן נון והמרץ נמצאים בשלבי עבודה מתקדמים לשדרוג ופיתוח הרחובות. חברת נצבא, המבצעת את העבודות, תדאג לביצוע הנמכות זמניות עד לסיום העבודות שיכללו הנגשות קבועות בכדי להבטיח את הנגשת המרחב הציבורי".