חשש בקרב תושבי שכונת נצבא בראש העין: אדם חשוד נצפה משוטט במשך דקות ארוכות בלובי של בניין ברחוב נחשול.
1 צפייה בגלריה
התמונה שנקלטה במצלמת האבטחה
התמונה שנקלטה במצלמת האבטחה
התמונה שנקלטה במצלמת האבטחה
(צילום: באדיבות תושבים, מתוך מצלמת האבטחה)
דיירי הבניין פנו למשטרה, שהודיעה להם כי אותו אדם מוכר להם כ'מפוקח מין'. אתמול (רביעי) החשוד נעצר והבוקר הובא לדיון בהארכת מעצרו.
"אחת מהדיירות בבניין סיפרה כי אדם חשוד עקב אחריה כשהלכה בקרבת מקום עד שנפגשה עם בעלה ואז הוא החל להתרחק", מתאר דייר הבניין, בו תועד החשוד, את השתלשלות האירועים.
קראו גם:
"דיירת אחרת ראתה גם היא אדם חשוד משוטט בקרבת הבניין ואז בעקבות התכתבות בקבוצת הווטסאפ שלנו הבנו שלפי התיאורים זה אותו אדם. בדקנו במצלמות וראינו אותו מסתובב בלובי של הבניין 10 דקות בקירוב כשהוא מחפש משהו".
כיצד פעלתם?
"פרסמנו את התמונות שלו ממצלמות האבטחה ברשת החברתית ופנינו למשטרה. שם אמרו לנו שטוב שפרסמנו כי הבחור מוכר להם כ'מפוקח מין' ולפי מה שהבנתי הוא אמור להיעצר ולהיות מורחק מהשכונה. אני לא יודע איפה זה עומד כרגע אבל זה קצת פתטי. חסרות שכונות בראש העין שהוא יכול להגיע אליהן?".
מה התחושות כרגע בקרב הדיירים?
"זה עורר סערה בכל השכונה, לא רק בבניין, ויש לחץ בקרב הרבה משפחות. כמובן שאנחנו משנים את ההתנהלות. יש לי 3 ילדים שרגילים לרדת לגינה לבד, זה כבר לא קורה. אנשים קצת בפאניקה אבל משתדלים לסמוך על המשטרה עד כמה שאפשר. אין לנו הרבה מה לעשות. היו אנשים שרצו לצאת ולחפש אותו בעצמם אבל הרעיון ירד מהפרק כרגע".
ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "החשוד נעצר אתמול בגין הפרת צו והובא הבוקר להארכת מעצר בביהמ"ש. יחידת צור של שב"ס ופרקליטות מעורבים".