קבוצת יינות ביתן משיקה פורמט מוזל חדש- ביתן מרקט.
הסניף הראשון של הרשת ייפתח בראש העין.
1 צפייה בגלריה
ביתן מרקט
ביתן מרקט
ביתן מרקט
(צילום: דניאל אדרי)
הפורמט החדש מצטרף לפורמט מגה מרקט שהושק רק לפני חודש.
קבוצת יינות ביתן, הרשת השנייה בגודלה בישראל, המחזיקה ארבע רשתות: יינות ביתן, מגה בעיר, שוק מהדרין, מגה מרקט שהושק לפני חודש עם הצלחה אדירה משיקה פורמט חדש "ביתן מרקט". הסניף הראשון יהיה סניף ראש העין – רח יהושע בן נון 77, סניף המתפרש על שטח של 1,000 מטר.
לדברי הרשת, אחד הדגשים ברשת החדשה מעבר למחירים אטרקטיביים וזולים במיוחד, הוא על החוויה והנוחות.
קראו גם:
הסניף יספק ללקוחות חווית קנייה ומגוון רחב של מחלקות שירות – ירקות פרימיום, בשר טרי, דגים, מתחם תבלינים, פירות מיובשים חמוצים ועוד. הסניף הוא סניף חדש בכניסה לראש העין, ויהיה הסניף הראשון של רשת ביתן מרקט.
לקראת הפתיחה מבטיחים ברשת מבצעים אטרקטיביים במיוחד.
מיכאל לובושיץ – מנכ"ל קבוצת יינות ביתן, מגה בעיר, שוק מהדרין ומגה מרקט: "2020 היתה שנה מאוד מורכבת, וצלחנו אותה בעזרת העובדים הנפלאים שלנו והצרכנים, ולכן החלטנו גם להקשיב להם. ממחקרים צרכניים שערכנו, חקרנו מה מעניין את הצרכן, מה היה רוצה לקבל, ולשמחתנו, מימשנו את זה בהקמת הפורמט החדש- ביתן מרקט שמצטרף, חודש אחד בלבד לאחר הקמת פורמט רביעי לקבוצה מגה מרקט שזכה להצלחה אדירה. ענף הקמעונאות הוא ענף דינאמי, החלטנו לצאת עם הפורמט החדש בראש העין במטרה לחדש את חווית הקנייה בעיר ראש העין שהתפתחה והתרחבה עם שכונות מגורים של צעירים ומשפחות חדשות".